مشخصات گلکسی اس ۸ پلاس به بیرون درز کرد

عصر کالا- اگر گزارش‌ها درباره گوشی سامسونگ گلکسی اس ۸ صحت داشته باشد باید انتظار عرضه دو نوع از این گوشی را داشته باشیم. یکی از این گوشی‌ها، گلکسی اس ۸ پلاس خواهد بود که گفته می‌شود بزرگ‌تر از دو گوشی دیگر است. به تازگی Evan Blass (ایوان بلاس) در پست جدیدی مشخصات گوشی جدید سامسونگ را منتشر کرده است.

مشخصات گلکسی اس ۸ پلاس به بیرون درز کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از هم رسان ، نمی‌توان صحت این اطلاعات را تاکید کرد اما ایوان بلاس در گذشته بارها ثابت کرده اطلاعات درستی را منتشر می‌کند و شاید این بار نیز ادعای او حقیقت داشته باشد اما این مشخصات به صورت رسمی معرفی نشده و بهتر است خیلی به آن اطمینان نکنیم.
    طبق گفته بلاس این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش 6.2 اینچی با وضوح تصویر کواد اچ دی + (QHD+) است. در این توئیت هیچ اشاره‌ای به پردازنده این گوشی نشده اما مشخصات دیگری همچون گواهی IP68 (گواهی ضد آب و گرد و غبار)، اسکنر عنبیه ذکر شده است. همچنین در این پست گفته شده این گوشی دارای رم 4 گیگابایت خواهد بود که البته وجود چنین گزینه‌ای برای گوشی 2017 بسیار عجیب به نظر می‌رسد، به ویژه آنکه مدل 2016 گوشی‌ها از رم 6 گیگابایت پشتیانی می‌کنند.

    از دیگر مشخصاتی که در این پست آمده می‌توان به حافظه داخلی 64 گیگابایت، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با فناوری dual pixel که موجب می‌شود سرعت فوکوس بالاتر رود، دوربین جلویی 8 مگاپیکسل، پشتیبانی از Samsung Pay و شارژ بی‌سیم اشاره کرد. ظاهراً این گوشی با یک جفت هدفون AKG عرضه خواهد شد. برخی از این مشخصات منطقی به نظر می‌رسد ولی برخی دیگر مانند رم این گوشی خیر. به زودی جزییات رسمی گوشی جدید سامسونگ اعلام خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر