TWRP برای نسخه اگزینوس گوشی‌های گلکسی S۸ و S۸ پلاس ارائه شد

عصر کالا- چند روز قبل بالاخره عرضه رسمی گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ، یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، شروع شد و در حال حاضر نسخه بین المللی این محصولات، قابلیت پشتیبانی از TWRP را به دست آورده است.

TWRP برای نسخه اگزینوس گوشی‌های گلکسی S۸ و S۸ پلاس ارائه شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از دیجی رو ؛ TWRP که مخفف عبارت Team Win Recovery Project می‌باشد، نام برنامه‌ای متن باز است که به کاربران گوشی‌های اندرویدی اجازه می‌دهد از سیستم عامل گوشی خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و یا حتی رام‌های کاستوم را بر روی آن نصب کنند. حال با پشتیبانی پرچمدارهای جدید سامسونگ از TWRP، کاربران این گوشی‌های زیبا نیز با چند لمس ساده در صفحه نمایش گوشی خود قادر خواهند بود تا اقدام به نصب رام کاستوم نموده و یا از سیستم فعلی خود پشتیبان‌گیری نمایند.

    البته کمی تعجب برانگیز است که نسخه اگزینوس گلکسی اس 8 زودتر از مدل اسنپدراگون، امکان پشتیبانی از TWRP را پیدا می‌کند. با وجود اینکه در کشورهایی مانند ایالات متحده، این مدل نسبت به مدل مجهز به اسنپدراگون 835 به طور گسترده‌تری مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما به علت در دسترس نبودن سورس کرنل پردازنده اگزینوس، فرایند ارائه TWRP برای آن با دشواری‌های زیادی همراه می‌باشد.

    اگر شما نیز از دارندگان یکی از گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس (نسخه اگزینوس) هستید و مایل به استفاده از TWRP در گوشی خود می‌باشید، حتماً به این نکته توجه داشته باشید که این کار در برخی موارد می‌تواند گارانتی گوشی را باطل کند، بنابراین با مراجعه به انجمن اینترنتی XDA Developers، دستور العمل‌های ارائه شده را به دقت مطالعه کرده و با آگاهی کامل از روند کار، اقدام به استفاده از TWRP نمایید.

    لینک‌های TWRP برای گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس (نسخه اگزینوس) مربوط به انجمن XDA هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر