گوشی Mate SE هواوی نسخه ارتقاء یافته Honor ۷X +تصاویر

عصر کالا- به تازگی تصاویری از گوشی هوشمند جدید هواوی یعنی Mate SE منتشر شده است که طراحی ظاهری آن بسیار شبیه به Honor ۷X است.

گوشی Mate SE هواوی نسخه ارتقاء یافته Honor ۷X +تصاویر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زیادی نیست که از عرضه دو گوشی Mate 10 Pro و Mate 10 Porsche Design هواوی می‌گذرد؛ با این حال این شرکت برای عرضه گوشی سوم خود آماده می‌شود.

    این گوشی هوشمند جدید Mate SE نام دارد. اگرچه این گوشی نیز مانند دو گوشی قبلی به فناوری Face unlock مجهز است، اما به مراتب قیمتی پایین تر دارد. قیمت رسمی گوشی Mate SE احتمالا 229 دلار ( حدود 1 میلیون تومان ) به ثبت خواهد رسید.

    در ادامه تصاویر این گوشی را مشاهده می‌کنید؛ اما اگر ظاهر و طراحی آن به نظر شما آشنا آمد باید به این نکته اشاره شود که گوشی Mate SE در اصلا نسخه " ریبرند " یا ارتقاء یافته Honor 7X است که اندکی تفاوت در طراحی ظاهری عرضه شده است.

    گفتنی است؛ این گوشی نسبت به Honor 7X شباهت هایی دارد از جمله صفحه نمایش 5.9 اینچی و دوربین اصلی دوگانه؛ از طرف دیگر مقدار رم و حافظه بیشتری ارائه می‌دهد. مقدار رم و حافظه داخلی گوشی Honor 7X به ترتیب 3 و 32 گیگابایت بود؛ اما گوشی Mate SE مقادیر 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربر قرار خواهد داد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر