زمان عرضه و قیمت تلفن هوشمند هواوی P Smart مشخص شد

عصر کالا- تلفن هوشمند Huawei P Smart یا همان Enjoy ۷S با قیمت ۲۴۹ یورو در خارج از چین عرضه خواهد شد.

زمان عرضه و قیمت تلفن هوشمند هواوی P Smart مشخص شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تلفن هوشمند  Enjoy 7S شرکت هواوی در کشورهایی غیر از چین با عنوان P Smart عرضه خواهد شد.  Enjoy 7S در چین در دو نوع معرفی خواهد شد؛ نسخه نخست دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه دوم دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه می باشد.

    با این حال، نسخه اروپایی که با عنوان Huawei P Smart شناخته خواهد شد، دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. هنوز مشخص نیست که آیا نسخه دوم نیز در کشورهایی به غیر از چین عرضه خواهد شد یا خیر.

    نخستین تلفن هوشمند Huawei P Smart، اواخر ماه ژانویه سال 2018 میلادی در اروپا  با قیمتی معادل 249 یورو عرضه خواهد شد. این گوشی با سیستم عامل اندروید 8 اوریو و رابط کاربری EMUI 8.0 همراه است. در حقیقت مشخصات این گوشی کاملا شبیه به Huawei Enjoy 7S خواهد بود.

    کاربران می توانند از Huawei P Smart،  انتظار صفحه نمایشی به بزرگی 5.65 اینچی FHD + با رزولوشن 1080 × 2160 پیکسل و نسبت تصویر 18: 9 را داشته باشند.  این گوشی دارای یک پردازنده کریین 659 با هسته 2.36 گیگاهرتز و یک دوربین دوگانه (13 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل) در پشت است. همچنین یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسل در جلو و یک باتری 3000 میلی آمپری در داخل وجود دارد.

    در نهایت، تلفن هوشمند هواوی P Smart با پشتیبانی از دو سیم کارت، NFC، بلوتوث 4.2 و سنسور اثر انگشت عقب همراه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر