افشای تصاویر هوآوی نوا ۲ اس (Nova ۲S)

عصر کالا- کمپانی هوآوی در سال جاری گوشی های هوشمند زیادی را معرفی کرده و در این زمینه بسیار فعال بوده است. بر اساس اخبار منتشر شده گویا این کمپانی قصد دارد در اواخر امسال نیز دوباره از یک گوشی هوشمند دیگر نیز رونمایی به عمل آورد.

افشای تصاویر هوآوی نوا ۲ اس (Nova ۲S)
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زوم تک، گوشی که قرار است در اواخر امسال معرفی شود، یک گوشی میان رده با نام هواوی نوا 2 اس (Nova 2S) خواهد بود. براساس دعوتنامه ای که از سوی این کمپانی منتشر شده است گویا در تاریخ 7 دسامبر شاهد معرفی این گوشی خواهیم بود.

    امروز در فضای مجازی و سایت های خبری تصاویر جدیدی از این گوشی افشا شد و بر اساس این تصاویر گویا این گوشی هوشمند جدید کمپانی هوآوی نیز همانند سایر گوشی هایی که در سال جاری معرفی شدند، حاشیه ی بسیار کمی دارد و نسبت تصویر از 16:9 به 18:9 تغییر کرده و ابعاد آن نسبت به قبل تغییر قابل ملاحظه ای کرده است. در شایعات انتشار یافته به برخی از مشخصات این گوشی نیز اشاره شده است.

    هوآوی نوا 2 اس دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1080 * 2160 پیکسلی با نسبت تصویر 18:9 می باشد. پردازنده ی این گوشی از نوع kirin 960 با رم 6 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 64 گیگابایتی می باشد. دوربین اصلی این گوشی دارای یک لنز دوگانه با کیفیت 16 و 20 مگاپیکسلی بوده است و دوربین سلفی این گوشی دارای یک لنز 20 مگاپیکسلی است.

    بر اساس شایعات منتشر شده این گوشی هوشمند قرار است از همان ابتدا با سیستم عامل اندروید 8 به همراه رابط کاربری EMUI 8.0 خود کمپانی هوآوی شروع به کار نماید و در رنگ های مشکی، نقره ای، قرمز و آبی عرضه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر