هواوی پی ۲۰ پرو در رنگ‌های زیبا و متفاوتی عرضه خواهد شد

عصر کالا- گزارش‌ها حاکی از آن هستند که هواوی پی ۲۰ پرو یکی از زیباترین رنگ‌ها را در بین گوشی‌های عرضه‌شده در چند سال اخیر خواهد داشت.

هواوی پی ۲۰ پرو در رنگ‌های زیبا و متفاوتی عرضه خواهد شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، تقریبا تمام جزئیات در مورد سری جدید گوشی‌های هواوی یعنی پی 20، پی 20 لایت و پی 20 پرو منتشر شده است؛ اما برخی از تصاویر جدید که امروز توسط یک خبرگزاری منتشر شد، اطلاعات جدیدی از رنگ‌بندی این خانواده نشان می‌دهد.

    رنگ‌ گوشی‌ها اغلب کمی خسته‌کننده است؛ مثل سیاه و سفید، نقره‌ای و خاکستری که همه رنگ‌های مشابه‌ و به‌صورت براق یا مات هستند. بنابراین هر زمانی که یک شرکت رنگ متفاوتی عرضه کند گام مثبتی در تغییر این رویه برداشته است؛ مانند آنچه در مدل آبی اقیانوسی در گوشی اسنشال فون دیدیم. از این رو به نظر می‌رسد که رنگ‌ بنفش و آبی حرارت دیده هواوی پی 20 پرو از برجسته‌ترین و زیباترین رنگ‌های سال‌های اخیر خواهد بود.

    تصاویر جدید همچنین رنگ‌بندی‌ جالبی که پی 20 و پی 20 لایت دریافت خواهند کرد نشان می‌دهند. هواوی پی20 رنگی بین صورتی و طلایی گرما‌دیده خواهد داشت. هر دو مدل پی 20 و پی 20 پرو در رنگ‌های سیاه و آبی ساده نیز عرضه خواهند شد. هواوی پی 20 لایت همچنین یک مدل سیاه معمولی و رنگ طلایی صورتی ساده و ترکیب خاصی از آبی را دریافت خواهد کرد.

    انتظار می‌رود که گوشی‌های جدید هواوی طی رویدادی در تاریخ 27 مارس (7 فروردین 97) معرفی شوند. سری پی 20 جایگزین سری پی 10 و پرچم‌دار جدید این شرکت پس از عرضه‌ی پرسروصدای میت 10 پرو در آمریکا خواهند بود. احتمالا پی 20 پرو برجسته‌ترین محصول در این سری با سه دوربین در پشت گوشی است که ظاهرا تا 5 برابر زوم و عکس‌های با کیفیت 40 مگاپیکسلی ارائه می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر