چرا هدفون هوآوی FreeLace بهترین انتخاب به عنوان یک هدفون بی‌سیم است؟

عصر کالا- هوآوی در مراسم معرفی گوشی‌های پرچمدار خود در سال گذشته میلادی، یک محصول متفاوت نیز معرفی کرد. این هدفون (ایرفون) جدید که HUAWEI FreeLace نام دارد،با قیمت و امکانات مناسب خود می‌تواند انتخابی مناسب در زمینه ابزارهای جانبی باشد.

چرا هدفون هوآوی FreeLace بهترین انتخاب به عنوان یک هدفون بی‌سیم است؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرآنلاین، هدفون‌های بی‌سیم را می‌توان از بهترین و پرکاربردترین ابزارهای جانبی دانست.هوآویهدفونی بی‌سیم را معرفی کرده که همراه با قابلیت‌های بهبودیافته، قیمت مناسبی هم دارد.

    ارتباط آسان و بدون دردسر

    معمولاً هدفون‌های بی‌سیم بلوتوثی برای برقراری اولین ارتباط با دستگاه‌های دیگر، دردسرهای زیادی را برای کاربران خود ایجاد می‌کنند. هوآوی برای رفع این مشکل فناوری HUAWEI HiPair را معرفی کرده است.

    در این فناوری با جدا کردن گوشی سمت راست از کنار دکمه‌های تنظیم صدای هدفون، یک رابط اتصال USB-Cمشخص می‌شود که با وصل کردن آن به درگاه ورودی دستگاه‌های دیگر هوآوی، می‌توان به سادگی دو دستگاه را با هم مرتبط کرد.

    کیفیت ساخت بالا با حذف سیم‌های اضافه

    این هدفون با استفاده از آلیاژهای نرم و شکل‌پذیری طراحی شده که در پوششی از سیلیکون مایع قرار گرفته‌ و  وزن بسیار سبکی دارد. نکته قابل توجه دیگر اینکه در استفاده بلند مدت کیفیت عملکرد دستگاه کاهش پیدا نمی‌کند.

    هوآوی چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، سبز زمردی و نارنجی را برای این هدفون در نظر گرفته که می‌تواند پاسخگوی نیاز همه افراد با سلیقه‌های متفاوت باشد.

    افزایش کیفیت صدای مکالمه با طراحی متفاوت ورودی میکروفن

    اکثر هدفون‌های موجود در بازار برای ورود امواج صوتی کاربر یک حفره روی بدنه و بالای میکروفون دستگاه قرار می‌دهند. در این حالت در صورت حرکت فرد یا قرار گرفتن در محلی که وزش باد و جریان هوا کمی بیشتر از حالت عادی باشد، صدای خاص ناشی از باد در حین تماس شنیده خواهد شد.

    اما هوآوی برای رفع این مشکل راهکاری هوشمندانه در نظر گرفته است. در این هدفون دو شکاف جهت گردش هوای وارده به حفره میکروفن تعبیه شده که باعث می‌شود نویز ناخواسته ناشی از گردش هوا در حفره بسته میکروفون به راحتی حذف شده و کیفیت صدای کاربر افزایش پیدا کند.

    فقط 5 دقیقه شارژ و 4 ساعت گوش دادن به موسیقی

    اگر بخواهیم در مورد یکی از ویژگی‌های اصلی این هدفون صحبت کنیم، باتری و قابلیت شارژدهی دستگاه است. هوآوی با بهینه کردن مصرف درایورهای صوتی و افزایش کیفیت سیم‌ها و مواد مورد استفاده در Huawei FreeLace ساختاری را پیاده کرده که شارژدهی کم‌نظیری دارد.طبق اعلام شرکتتنها با 5 دقیقه شارژ این هدفون می‌تواند 4 ساعت موسیقی پخش کند.

    با هر بار شارژ کامل این هدفون می‌توان تا 18 ساعت بدون وقفه موسیقی داد و تا 13 ساعت نیز تماس تلفنی برقرار کرد. با توجه به وزن بسیار کم، طراحی ظریف و باتری با دوامی که برای این محصول در نظر گرفته شده، Huawei FreeLace را باید یک محصول جذاب و کارآمد دانست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر