رونمایی هواوی از لپ تاپ و تبلت متفاوت خود +تصاویر

عصر کالا- هواوی در کنفرانس خبری در MWC ۲۰۱۸ از لپ تاپ ظریف و متفاوت خود به نام MateBook X Pro همچنین از جدیدترین تبلت خود رونمایی کرد.

رونمایی هواوی از لپ تاپ و تبلت متفاوت خود +تصاویر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا»  به نقل از خبرآنلاین، تفاوت این لپ تاپ با بقیه محصولات مشابه در این است که دوربین آن روی کیبورد نصب شده است.

    لپ تاپ لمسی 13.9 اینچی بدون حاشیه تعریف شده و نسبت نمایشگر به بدنه 91 درصد است. رزولوشن آن 3000 در 2000 پیکسل است و طراحی آن شبیه Dell XPS 13 است.

    پردازنده آی 5 و آی 7 دارد و گرافیک انویدیا MX150  (با 2 گیگ رم مستقل) روی لپ تاپ 1.3 کیلوگرمی نصب شده است.16 گیگ رم نیز به آن می‌خورد.  14 ساعت عمر باتری و 12 ساعت تماشای مداوم ویدئو، ادعای هوآوی است که به قیمت بسیار گران 1499 یورو / 1842 دلار از ماه مارس قابل خرید خواهد بود.

     

    رونمایی هوآوی از تبلت مدیاپد ام 5 و ام 5 پرو
    هوآوی از جدیدترین تبلت خود در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا / MWC 2018 رونمایی کرد.

    این روزها البته خیلی‌ها مانند سابق دنبال تبلت نیستند اما همین اندک نفسی که دنیای تبلت می‌کشد، مرهون کمپانی‌های چینی و اپل است که امروز هوآوی به عنوان سومین تولید کننده جهانی از محصول جدید خود به نام Mediapad M5 رونمایی کرد.

    این تبلت در سایز 8.4 اینچی (ام 5) و 10.8 اینچی (ام 5 پرو) ساخته شده و به قیمت 349 یورو و 399 یورو به ترتیب راهی بازار اروپا خواهد شد.

    پردازنده Kirin 960 با 4 گیگ رم و رزولوشن 2560 در 1600 از دیگر مشخصات فنی این تبلت اندرویدی است که حافظه آن 32/64/128 گیگ تعریف شده است. تا 256 گیگ نیز حافظه جانبی می‌توان بدان افزود.

    دوربین اصلی 13 و دوربین جلو نیز 8 مگاپیکسل تعریف شده است که اندروید 8.0 آن را پشتیبانی می‌کند.

    مدل 10.8 اینچی به نام مدیاپد ام 5 پرو است که مشخصات سخت افزاری آن مانند ام 5 بوده و البته مجهز به قلم نوری است که برای طراحی و کار گرافیکی مناسب به نظر می‌رسد.

    نسخه سیم کارت خور این تبلت نیز موجود است و از ماه مارس قابل خرید خواهد بود.

     

    رونمایی هوآوی از اولین تراشه 5 جی

    هوآوی در این کنفرانس اولین تجهیزات 5 جی مربوط به بخش مشتری نهایی (CPE) را در کنار تراشه مخصوص Huawei Balong 5G01 رونمایی کرد تا یک گام دیگر به رویای ارتباط گیگابیتی با موبایل از طریق شبکه نسل پنجم، زودتر از رقبای مخابراتی نزدیک‌تر شود.

    تجهیزات رونمایی شده در کنفرانس در مدل 6 گیگاهرتزی بوده و از نظر تئوریک سرعت انتقال دیتا تا 2.3 گیگابیت بر ثانیه را پشتیبانی می‌کند.

    ترمینال تجاری بخش دیگری از این تجهیزات رونمایی شده است که استاندارد 5 جی در بخش 3GPP را با استفاده از تراشه مخصوص Huawei Balong 5G01 پشتیبانی فنی می‌کند.

    بنابراین هوآوی اولین کمپانی است که فرایند ارسال دیتای 5 جی از مرکز به مشتری  / end-to-end را با موفقیت انجام می‌دهد.

    سرعت انتقال دیتا با 5 جی تا 2 گیگابیت بر ثانیه تعریف شده که 20 برابر سرعت فیبر (100 مگابیت بر ثانیه) است و بدین ترتیب صنعت گیم آنلاین، شبکه خودروهای خودران و واقعیت مجازی و افزوده وارد فاز تازه‌ای از نوگرایی خواهند شد.

    هوآوی از 2009 روی 5 جی کار می‌کند و تاکنون 500 میلیون دلار روی این شبکه و تحقیقات مرتبط با آن هزینه کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر