هواوی رایانه رومیزی می سازد

عصر کالا- طبق گزارشی جدید هواوی تصمیم دارد رایانه های رومیزی بسازد. نمونه اولیه چنین رایانه ای دارای ۶۴ گیگابایت RAMاست.

هواوی رایانه رومیزی می سازد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، طبق گزارشی جدید هواوی تحقیقات بازاری درباره رایانه های رومیزی را آغاز کرده است. این شرکت از هم اکنون محصولات الکترونیکی مصرفی مختلف از موبایل هوشمند گرفته تا حتی لپ تاپ را می سازد. بنابراین به نظر می رسد این شرکت تصمیم دارد در مرحله بعد روی تولید رایانه های رومیزی سرمایه گذاری کند.

    البته هواوی قبلا رایانه های رومیزی عرضه کرده بود اما این دستگاه ها فقط مخصوص شرکت های تجاری بودند. بنابراین رایانه های رومیزی جدید هواوی نخستین دستگاه هایی هستند که برای مشتریان عادی عرضه می شوند.

    یکی از کاربران وب سایت Weibo تحقیقات هواوی درباره رایانه های رومیزی را فاش کرد. در این تحقیقات از داوطلبان دعوت می شود و درباره ویژگی های ساخت رایانه رومیزی از آنها نظرخواهی می شود. به همین دلیل کارشناسان معتقدند این شرکت از هم اکنون ساخت نمونه اولیه رایانه های رومیزی را آغاز کرده است.

    در پستی که در  وب سایت Weibo منتشر شده برخی ویژگی های فنی رایانه های رومیزی هواوی نیز وجود دارد. این رایانه مجهز به پردازشگر Kunpeng920S است و از 64 گیگابایت RAM پشتیبانی می کند.  

    در حال حاضر سری لپ تاپ های میت بوک هواوی با استقبال مشتریان روبرو شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر