«مانترا سرویس» نماینده رسمی خدمات پس از فروش هوآوی

عصر کالا- هلدینگ «مانترا» مهم‌ترین شریک تجاری هوآوی در زمینه فروش فروشگاهی در بازار موبایل ایران و دارنده بزرگترین فروشگاه هوآوی در کشور و نماینده رسمی خدمات پس از فروش هوآوی در ایران است.

«مانترا سرویس» نماینده رسمی خدمات پس از فروش هوآوی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از خبرآنلاین، بنابر اعلام هلدینگ مانترا، «مانترا سرویس» زیر مجموعه هلدینگ مانترا ضمن در اختیار گرفتن نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات هوآوی در ایران، دست به ارایه خدمات پس از فروش با کمک مدیران و تکنسین‌های با تجربه و مجهز به تجهیزات مدرن و به روز زده است.

    یکی از سیاست‌های مهم کمپانی‌های بزرگ، حفظ ارتباط با مشتری بعد از فروش محصول است. با این کار ضمن حفظ ارزش برند خود در ذهن مشتری، میزان وفاداری مشتری را نسبت به خود افزایش می‌دهند. مشتری هم ارزش افزوده‌ای مناسب همراه با خدمات پس از فروش دریافت می‌کند.

    «مانترا سرویس» خدمات پس از فروش تخصصی محصولاتی مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و لوازم جانبی پوشیدنی ارائه می‌کند. «مانترا تل» با فعالیت در حوزه فروش محصولات موبایل و لوازم جانبی، شرکت «ابر سپید اندیشه» که در زمینه مارکتینگ، تبلیغات و خدمات نیروهای میدانی فعالیت دارد و همچنین کالاسودا به عنوان بازوی رسانه‌ای، از دیگر مجموعه‌های تحت نظارت هلدینگ مانترا است.

    به زودی سرویس‌های ویژه مانترا نظیر ایجاد خدمات سریع در برند شاپ‌های هوآوی ارائه خواهد شد. همچنین خدمات ویژه VIP «مانترا سرویس» این امکان را به مشتری می‌دهد که با پرداخت مبلغی اندک، صفحه و قاب پشت گوشی خود را با سه ماه گارانتی تعویض کند.

    «مانترا سرویس» برای ارائه سرویس بهتر اقدام به تاسیس دفاتر اصلی، نمایندگی‌ها و کوییک سرویس‌های متعدد در مراکز و بازارهای اصلی فروش موبایل در شهرهای بزرگ و کوچک کرده و در همین راستا در بیش از 10 کلان شهر به صورت مستقیم از طریق نمایندگی مانترا و در شهرهای کوچک، بیش از 20 مرکز دسترسی، حضور خواهد داشت.

    از دیگر خدمات «مانترا سرویس» می‌توان به ارایه رایگان کلیه خدمات نرم‌افزاری هوآوی در مراکز خدمات سریع هوآوی در برند شاپ‌های مانتراتل اشاره کرد.

    مانتراتل به عنوان مهم‌ترین شریک تجاری هوآوی در زمینه فروش فروشگاهی در بازار موبایل ایران شناخته می‌شود که در سال‌های اخیر موفق به کسب رضایت درصد بالایی از مشتریان شده است.

    در حال حاضر مانتراتل در پاساژ چارسو تهران، بزرگ‌ترین فروشگاه هوآوی در ایران را در اختیار دارد و قصد دارد با افتتاح برند شاپ جدید خود در مجموعه «ایران مال» رکورد بزرگترین فروشگاه هوآوی در خاورمیانه را به نام خود به ثبت برساند. همچنین در شهریور ماه سال 98 در 2 کلان ‌شهر مشهد و اصفهان نیز نمایندگی‌های خود را  افتتاح کرده‌ است.

    از مزایای برندشاپ‌های مانترا می‌توان به فروش با مناسب‌ترین قیمت، فروش لوازم جانبی اصل با نرخ مصوب، حضور نیروهای آموزش دیده و با تجربه اشاره کرد.

    طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مجموعه تا پایان امسال 10 برندشاپ هوآوی بر اساس استانداردهای روز دنیا در ایران راه‌اندازی خواهد کرد و به این مجموعه‌ها، شرکتی مستقل با تخصص بررسی روزانه اضافه خواهد شد.

    همچنین جهت ارایه بهترین سرویس  مانترا تل در نظر دارد فروش لپ تاپ، محصولات اینترنت اشیا و تلویزیون‌های هوآوی را به زودی به سبد محصولات فروشگاهی خود اضافه کند. همچنین با هدف تثبیت قیمت مشتری مداری و ارائه محصولات کامل هوآوی به دنبال واردات مستقیم برای شبکه خرده فروشی است.

    برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره مانترا سرویس با شماره تلفن 66716125 تماس بگیرید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر