میان‌رده چینی در کمین بازار جهانی

گوشی جدید Huawei Enjoy ۷S بررسی شد

عصر کالا- شرکت هواوی با میان‌رده جدید ، خود را برای سال ۲۰۱۸ آماده می کند.

گوشی جدید Huawei Enjoy ۷S بررسی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اقتصاد آنلاین، این گوشی‌هوشمند Enjoy 7S نام دارد که ظاهری زیبا و جمع وجوری دارد و انتخاب مناسبی برای افرادی است که به گوشی‌های کوچک علاقه دارند.

    صفحه نمایش این محصول 5.65 اینچی و از نوع IPS LCD است که می تواند تصاویر باکیفیت Full HD+ را برای کاربر خود به ارمغان بیاورد.

    هوای تلاش کرده تا این مدل را با حاشیه کم طراحی کند تا هم صفحه‌نمایش بزرگتری در آن تعبیه شود و هم آن را شبیه به پرچمداران لوکس کند که تا حد زیادی موفق عمل کرده است.البته این برای عملی شدن این ایده مجبور به حذف دکمه‌های فیزیکی و استفاده از دکمه‌های نرم‌افزاری شده است که چندان هم بد به نظر نمی رسد.

    دوربین اصلی این محصول از نوع دوگانه که یکی از لنز‌های آن 13 و دیگری 2 مگاپیکسلی استو دوربین جلویی آن با کیفیت 8 مگاپیکسل آماده ثبت تصاویر سلفی کاربران است.

    یک پردازنده Crane 659 وظیفه پردازش داده‌ها را برعهده دارد که برای یک گوشی میان‌رده مناسب به نظر می‌رسد.این گوشی در دونسخه عرضه می‌شود که یکی مجهز به حافظه رم 3 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایتی است و دیگری از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره برده است.هردو مدل از اسلات میکرو‌اس‌دی پشتیبانی می‌کنند که به وسیله کارت حافظه در آن، می‌تواند میزان فضای ذخیره‌سازی را تا 256 گیگابایت افزایش داد.

    این گوشی دو سیم‌کارت است ولی باید به این نکته توجه داشت که یکی از اسلات‌ها یا می‌تواند سیم‌کارت درخود جای دهد و یا یک کارت‌حافظه ، که کاربر می‌تواند بنا به نیاز خود یکی از این دو گزینه را انتخاب کند.

    در پشت این گوشی میان‌رده یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده است که کاربر به راحتی می‌تواند از آن استفاده کند. این گوشی از جدیدترین نسخه اندروید(اوریو) بهره گرفته تا به یک محصول به‌روز تبدیل شود.

    Enjoy 7S از 22 دسامبر(یکم دی‌ماه) سال جاری با قیمت 226 دلار برای نسخه 32 گیگابایتی و 256 دلار برای نسخه 64 گیگابایتی در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر