هواوی به طراحی جدید نمایشگر روی می‌آورد

عصر کالا- شرکت هواوی قصد دارد با طراحی جدید نمایشگر، به دوران پنل‌ها با بریدگی بالای صفحه نمایش پایان بخشد.

هواوی به طراحی جدید نمایشگر روی می‌آورد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، از آنجا که طراحی مدل‌های گوشی‌های هوشمند دیگر به مرحله اشباع رسیده است، شرکت‌های تولیدکننده مدتهاست که با ایجاد تغییرات کوچک در ظاهر گوشی‌ها قصد دارند نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و مشتریان احتمالی را به خود جلب کنند و بدین ترتیب، سودآوری و میزان درآمد خود را به میزان قابل توجهی بالا ببرند.

    حالا گزارش‌های منتشره در فضای مجازی حاکی است که نسل بعدی گوشی‌های هوشمند هواوی در قسمت بالای بریدگی نمایشگر و دوربین سلفی به حفره‌ای کوچک مجهز می‌شوند.

    انتظار می‌رود هواوی این گوشی هوشمند جدید را در سه ماهه چهارم و پایانی سال جاری 2018 میلادی به بازارهای جهانی موبایل عرضه کند. این دستگاه به یک صفحه نمایش 6.39 اینچی از نوع پنل ال سی دی (LCD) مجهز خواهد بود و مجهز به روشی منحصر بفرد برای افزایش نسبت نمایشگر به بدنه گوشی محسوب خواهد بود.

    طبق تصاویر منتشره در وب سایت ETNews، داخل این حفره احاظه شده توسط نمایشگر گوشی یک دوربین وجود دارد و در عین حال، اسپیکر و حسگرهای موردنیاز آن نیز بالاتر از حاشیه باریک آن جاگذاری شده‌اند.

    البته هنوز معلوم نیست که این طرح هواوی به مرحله عمل می‌رسد یا نه اما به نظر می‌رسد می‌تواند آغازکننده روند و روش نوین و جدیدی در موبایل باشد و ممکن است بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل در جهان و چین به پیروی از هواوی، این طرح را دنبال و پیاده‌سازی کنند.

    بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان بر این باورند که در هر صورت، وجود یک حفره در مقایسه با بریدگی بالای نمایشگر نتایج بهتری را خواهد داشت. همچنین هنوز مشخص نشده است که دقیقا کدام یک از محصولات آتی هواوی به چنین ویژگی و طراحی جدیدی مجهز می‌شود، اما به نظر می‌رسد که فصل پایانی سال جاری 2018 میلادی می‌تواند برای هواوی و طرفدارانش تعیین کننده باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر