هواوی همچنان پرفروش‌ترین برند گوشی هوشمند در چین

عصر کالا- علارغم رشد بسیار چشمگیری که شرکت شیائومی در سال ۲۰۱۷ داشته است ، اما همچنان هواوی برند برتر فروش گوشی هوشمند در چین است.

هواوی همچنان پرفروش‌ترین برند گوشی هوشمند در چین
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از اقتصادآنلاین، هواوی همچنان پرفروش ترین برند گوشی هوشمند در چینبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت شیائومی بعد از این که دو سال نا امید کننده را در بازار فروش پشت سر گذاشت، سرانجام در سال 2017 موفقیت چشمگیری در این زمینه کسب کرد.

    بر اساس آخرین گزارش هایی که « کانالایز » منتشر کرده است، شرکت شیائومی که در پایان سال 2014 ، 45 میلیارد دلار قیمت گذاری شده بود، بعد از یک افت دو ساله ، در ربع دوم سال 2017 توانست 15 میلیون گوشی هوشمند بفروشد که نسبت به ربع اول همین سال ، 60 درصد افزایش داشته است و در رتبه چهارم شرکت های چینی در این زمینه قرار گرفت.

    با این حال هنوز شرکت هواوی در صدر شرکت های چینی فعال در زمینه ساخت گوشی های هوشمند قرار دارد. شرکت هواوی در ربع دوم سال 2017 به طور مجموع 23 میلیون نسخه گوشی به نقاط مختلف جهان فروخته است.

    بعد از هواوی، شرکت «Oppo» با فروش 21 میلیون و شرکت «Vivo» با فروش 16 میلیون گوشی هوشمند به ترتیب در جایگاه دوم و سوم پرفروش ترین شرکت های ساخت گوشی هوشمند در چین قرار دارند.

    همچنین طبق گزارش « کانالایز » کارخانه های چینی شرکت اپل نیز پنجمین رتبه از این لیست را به خود اختصاص می‌دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر