هوش مصنوعی مسواک جدید Oral-B به شما نحوه شستشوی دهان را می‌آموزد

عصر کالا- هوش مصنوعی به مسئله‌ای همگانی بدل شده و در کنار اینترنت اشیا، گوشی تاشو و نسل پنجم شبکه ارتباطی یا ۵G در سر خط اخبار تکنولوژی قرار گرفته است. هوش مصنوعی تقریباً در همه چیز وجود دارد و هر گجت‌، سخت افزار یا نرم افزار به قابلیت‌های مخصوص آن مجهز شده. حال گزارش شده که شرکت Oral-B قصد دارد ویژگی‌های این چنینی را به فرآیند مسواک زدن یا شستشوی دهان اضافه کند و بدین شکل هوش مصنوعی را به دندان های شما بیاورد.

هوش مصنوعی مسواک جدید Oral-B به شما نحوه شستشوی دهان را می‌آموزد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰:۰۰

    بهر گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از انتخاب ، Oral-B امیدوار است با مجهز کردن مسواک جدیدش به هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، کاربر بتواند اشکالات مسواک زدن خود را بیابد و نحوه صحیح شستشوی دهان و دندان را بیاموزد.
    البته این اولین تلاش شرکت‌ ها برای استفاده از تکنولوژی برای تولید مسواک هوشمند نیست و پیش از این نیز نمونه هایی عرضه شده‌اند اما به باور Oral-B مسواک جدید آنها، هوشمندترین مسواک بازار به شمار می‌رود به همین دلیل است که نابغه (Genius X) نام گرفته است.

    مسواک Genius X در کنگره جهانی موبایل بارسلون امسال (MWC) معرفی شده اما کاربران بیشتر جذب معرفی موبایل‌ تاشو و 5G شرکت‌های بزرگ بودند و به همین دلیل گجت مذکور دیده نشده.
    Oral-B معتقد است استفاده از هوش مصنوعی و قابلیت های آن در مسواک های هوشمند، آینده شستشوی دهان و دندان به شمار می‌رود. به همین دلیل Genius X را می‌توان اولین نسل از مسواک های هوشمندی دانست که بهداشت دهان و دندان را دگرگون خواهند کرد.

    این شرکت هدف دارد آینه هوشمند توسعه دهد تا این گجت با کمک هوش مصنوعی بتواند بر روند مسواک زدن و فعالیت‌ های بهداشت دهانی نظارت کند. بدین صورت که آینه می‌تواند با بررسی حرکت دست و صورت کاربر اصلاعات کاملی از سلامتی وی تهیه کرده و هشدار‌ها یا پیشنهاداتی به او بدهد. موردی که پیشتر نمونه‌هایی پیشرفته‌تری از آن تنها در فیلم‌ های علمی-تخیلی قابل مشاهده بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر