تبلت های اقتصادی جدید از راه رسیدند

عصر کالا- شرکت هواووی دو تبلت جدید ارزان قیمت از سری T۳ خود عرضه کرده که به ترتیب دارای نمایشگرهای ۸ و ۱۰ اینچی هستند.

تبلت های اقتصادی جدید از راه رسیدند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیتال ترندز، این تبلت ها جایگزین هایی برای تبلت MediaPad T3 7 محسوب می شوند که دارای نمایشگر 7 اینچی بود و تنها 90 دلار قیمت داشت.

    در هر دو مدل 8 و 10 اینچی از پردازنده Snapdragon 425 ساخت شرکت کوالکوم استفاده شده و 2 گیگابایت رم هم برای کاربران در نظر گرفته شده است. این در حالی است که در مدل 7 اینچی از پردازنده ضعیف تر MediaTek MT8127 استفاده شده و تنها یک گیگابایت رم در نظر گرفته شده بود.

    هر دوی این تبلت ها دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 4800 میلی آمپری بوده و دقت نمایشگر ال سی دی آنها 1280 در 800 پیکسل است. شاسی آلومینیومی خاکستری هم بر زیبایی این تبلت ها افزوده است.

    مدل های 8 و 10 اینچی این تبلت ها به ترتیب به قیمت 140 و 160 دلار عرضه می شوند و لذا گزینه هایی مناسب برای خریداری توسط افراد کم بضاعت هستند.

    البته اگر بخواهید تبلتی قدرتمندتر از تولیدات هواووی را خریداری کنید، M3 Lite گزینه بهتری است. پردازنده این تبلت Snapdragon 435 بوده و دارای 3 گیگابایت رم و باتری 600 میلی آمپری است. قیمت این تبلت 250 دلار است. در تمامی این تبلت ها از سیستم عامل Android 7.0 Nougat استفاده شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر