تبلت مدیاپد ام ۳ لایت ۱۰ رونمایی شد

عصر کالا- تبلت جدید هواوی که مدیاپد ام ۳ لایت ۱۰ نام دارد از تراشه اسنپدراگون ۴۳۵ بهره برده و در دو نسخه حافظه رم ۳ و ۴ گیگابایتی عرضه می‌شود.

تبلت مدیاپد ام ۳ لایت ۱۰ رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از زمیت؛هواوی رسما از تبلت مدیاپد ام 3 لایت 10 رونمایی کرد. این محصول از 4 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد و مبتنی بر آخرین نسخه از اندروید است. کمپانی چینی، تبلت جدیدش را در گزینه‌های مختلف سخت‌افزاری به بازار عرضه خواهد کرد.

    مدل پایه‌ی تبلت مدیاپد ام 3 لایت 10 از 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و 3 گیگابایت حافظه رم برخوردار است. اگر میزان حافظه برای شما مناسب نیست، می‌توانید گزینه 32 گیگابایتی را انتخاب کنید. این مدل نیز مانند مدل پایه از 3 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. هواوی مدل سومی نیز در نظر گرفته که دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است.

    تبلت جدید هواوی در مدل‌های وای‌فای و ال‌تی‌ای و در رنگ‌بندی‌های طلایی، خاکستری و سفید عرضه خواهد شد. در حال حاضر هواوی در وب‌سایتش اطلاعاتی در مورد تبلت جدیدش قرار نداده است و نمی‌دانیم که این محصول در چه زمانی و با چه قیمتی روانه بازار خواهد شد.

    با این حال، می‌دانیم که مدیاپد ام 3 لایت 10 مجهز به تراشه اسنپدراگون 435 کوالکام است و از مودم X9 LTE بهره می‌برد. محصول جدید هواوی از تبلت 10 اینچی برخوردار است و از رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل استفاده می‌کند. این تبلت مبتنی بر اندروید نوقا است که با رابط کاربری UMUI 5.1 شخصی‌سازی شده است.

    از نظر ارتباطات، مدیاپد ام 3 لایت 10 از جی‌پی‌اس، وای‌فای 802.11ac و LTE CAT4 پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی و دوربین سلفی محصول جدید هواوی از سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. باتری استفاده شده در مدیاپد ام 3 لایت 10 ظرفیتی برابر 6600 میلی‌آمپرساعت دارد و از تکنولوژی Smart Power Saving 5.0 بهره می‌برد. این تکنولوژی به افزایش عمر باتری تبلت کمک می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر