کری‌خوانی جدید هواوی؛

فروش ۲۳۰ میلیون گوشی هوشمند در ۲۰۱۹!

عصر کالا- هواوی اعلام کرده است که تا پایان سال جاری میلادی میزان فروش گوشی‌های خود در بازارهای جهانی به ۲۳۰ میلیون دستگاه افزایش پیدا خواهد کرد.

فروش ۲۳۰ میلیون گوشی هوشمند در ۲۰۱۹!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، ریچارد یو، مدیر ارشد اجرایی شرکت هواوی، در جریان برگزاری نشست و جلسه ای داخلی در این شرکت، برآورد و اعلام کرده است که هواوی تا پایان سال جاری میلادی 230 میلیون دستگاه گوشی هوشمند خواهد فروخت.

    ماه اکتبر بود که این غول تکنولوژی چینی از رسیدن به رکورد فروش 200 میلیون دستگاه گوشی هوشمند خبر داد و اینکه این رکورد 64 روز زودتر نسبت به مدت مشابه سال 2018 میلادی به دست آمده است.

    بر اساس گزارش وب سایت gsmarena، به نظر می‌رسد که هواوی در آستانه پایان سال جاری میلادی در نظر دارد که این رقم را به 230 میلیون دستگاه افزایش دهد و با این رشد قابل توجه و چشمگیر گوی رقابت را از سایر رقبای قدرتمند خود همچون سامسونگ و اپل برباید.

    این در حالیست که هواوی از سال 2018 میلادی تاکنون تحت تاثیر اتهاماتی همچون جاسوسی از کاربران و مقامات آمریکایی و همکاری با دولت چین از سوی کاخ سفید و بسیاری دیگر از متحدان ایالات متحده به شدت تحت فشار و تحریم‌های متعددی قرار گرفته است.

    کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی استراتژی آنالتیکس بعد از اعلام هواوی پیش‌بینی و خاطرنشان کردند که در صورتی که هواوی بتواند به گفته خود عمل کند، قادر خواهد بود به صدرنشین جدول پرفروش‌ترین برند موبایل که بزرگترین رقیب آن نیز به شمار می‌رود، یعنی سامسونگ، نزدیک شود و این احتمال وجود دارد که جایگاه نخست سامسونگ را متزلزل کرده و آن را به چالش بکشاند.

    طبق آخرین آمارهای منتشر شده، هواوی بعد از سامسونگ و قبل از اپل، موفق شده است رتبه دوم پرفروش‌ترین برند گوشی‌های هوشمند را در بازارهای جهانی به خود اختصاص دهد.

    بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه فناوری بر این باورند در صورتی که هواوی سال 2020 میلادی نیز با تحریم و محدودیت های شدید از سوی دولت ایالات متحده و شرکت های بزرگ آمریکایی همچون گوگل شروع کند و همچنان نتواند از سرویس‌های توسعه داده شده توسط گوگل استفاده کند، باید نقشه و برنامه ریزی های بسیار دقیق تر و بهتری برای افزایش میزان فروش خود در بازارهای جهانی داشته باشد چراکه این امر به شدت فروش و درآمدزایی این غول تکنولوژی چینی را نشانه گرفته و به طور حتم به آن صدمه خواهد زد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر