علی‌رغم تحریم‌های آمریکا؛

غول‌های ارتباطات انگلیس خرید تجهیزات هوآوی را ادامه می‌دهند

عصر کالا- هر ۴ اپراتور بزرگ موبایل انگلستان همچنان علی‌رغم تحریم‌های آمریکا بر ضد هوآوی، به خرید تجهیزات از این شرکت، برای قسمت‌های غیر کلیدی شبکه ۵جی ادامه می‌دهند.

غول‌های ارتباطات انگلیس خرید تجهیزات هوآوی را ادامه می‌دهند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، روزنامه آبزرور گزارش داد که هر 4 اپراتور بزرگ موبایل انگلستان همچنان بدون توجه به نگرانی‌های مربوط به احتمال پیروی لندن از تحریم‌های آمریکا بر ضد هوآوی، به خرید تجهیزات از این شرکت، برای قسمت‌های غیر کلیدی شبکه نسل پنج ادامه می‌دهند.

    طبق این گزارش، این اپراتورها، شامل وودافون (Vodafone)، تری یوکی (Three)، ای‌ای (EE) و O2، از تجهیزات هوآوی، مانند سیستم رادیویی مورد استفاده در ارتباطات بی‌سیم، استفاده می‌کنند و این شرکت چینی در برپا کردن شبکه نسل پنج، در 6 شهر از 7 شهری که وودافون در حال توسعه شبکه نسل پنج آنها است، مشارکت دارد. هوآوی همچنین در ساخت صدها پایگاه نسل پنج برای ای‌ای فعالیت دارد و قراردادهایی برای ساخت شبکه نسل پنج تری یوکی و ا و2 به دست آورده است.

    شرکت مشاور اسمبلی در لندن تخمین زده است، در صورتی که دولت مشارکت هوآوی در ساخت شبکه نسل پنج انگلستان را ممنوع کند، برنامه‌های شبکه نسل پنج انگلستان 18 ماه تا 2 سال به تعویق می‌افتد و 4.5 الی 6.8 میلیارد پوند، بار مالی برای دولت ایجاد خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر