رونمایی از مچ بند ورزشی با امکانات مربی گری

عصر کالا- شرکت هواووی که به تازگی با کنار زدن اپل به دومین تولیدکننده برتر گوشی های هوشمند در جهان مبدل شده، در تلاش است تا سهم بیشتری از بازار مچ بندهای ورزشی به دست آورد.

رونمایی از مچ بند ورزشی با امکانات مربی گری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، این شرکت اخیرا تازه ترین مچ بند ورزشی خود به نام Band 2 Pro را روانه بازارهای جهانی کرده است.

    این مچ بند دارای تمامی امکانات متداول در محصولات رقیب است که از جمله آنها می توان به ابزار کنترل ضربان قلب، امکان دریافت پیام های اطلاع رسانی گوشی بر روی نمایشگر ساعت، جی پی اس، ابزار ردگیری شرایط خواب و غیره اشاره کرد.

    هواووی برای جذاب تر کردن این محصول یک بخش خاص موسوم به مربی را به ساعت یاد شده اضافه کرده تا فرد بتواند برای تمرینات ورزشی خود برنامه ریزی کند و آنها را با دقت بیشتر و به طور حساب شده تری انجام دهد. از این طریق محاسبه مدت زمان لازم برای احیا و بازگشت به شرایط عادی نیز ممکن است.

    بخش دیگری موسوم به relaxation training به کاربران دستورالعمل هایی ارائه می کند تا آنها بدانند چگونه در حین ورزش نفس بکشند که بتوانند میزان نگرانی خود را کاهش دهند.

    این مچ بند ورزشی تنها 69 دلار قیمت دارد و لذا مانند دیگر تولیدات هواووی نسبتا ارزان قیمت است. Band 2 Pro با گوشی های اندرویدی و آیفون سازگار است و با هر بار شارژ برای یک هفته قابل استفاده خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر