توقف دسترسی گوشی‌های هواوی به اپلیکیشن VLC

عصر کالا- دسترسی گوشی های هوشمند هواوی به اپلیکیشن VLC تحت تاثیر مشکلات نرم افزاری قطع و مسدود شده است.

توقف دسترسی گوشی‌های هواوی به اپلیکیشن VLC
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، با اینکه شرکت چینی هواوی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان موبایل و محصولات تکنولوژی در جهان به شمار می رود، اما همواره بسیاری از توسعه دهندگان در بخش نرم افزار و اپلیکیشن با این شرکت به مشکل بر می خورند.

    حالا به تازگی اخبار جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد شرکت توسعه دهنده اپلیکیشن VLC به عنوان یک مدیاپلیر، به علت مشکلات نرم افزاری دسترسی گوشی های هوشمند هواوی را قطع و مسدود کرده است.

    این شرکت در این خصوص عنوان کرده است که دسترسی دستگاههای الکترونیکی و گوشی های هوشمند هواوی را از طریق فروشگاه اینترنتی و آنلاین گوگل پلی استور مسدود کرده اند.

    اپلیکیشن VLC یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های چندرسانه ای و چندپلتفرمی برای تماشای ویدیو در جهان محسوب می شود. این برنامه روی هر دو پلتفرم اندروید و iOS وجود دارد که در حال حاضر به نظر می رسد دستگاه‌های هواوی سازش و پشتیبانی مناسبی از این اپلیکیشن ندارند.

    این شرکت با انتشار پیامی در صفحه توییتری خود، نام گوشی های هواوی را در فهرست سیاه خود اعلام کرده است و علت آن را «مدیریت مضحک» مدیران هواوی در اجرا و دسترسی به برنامه های پس زمینه و نرم افزارهای شخص ثالث می داند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر