آغاز همکاری رسمی سازگار ارقام و هوآوی در زمینه فروش تبلت

عصر کالا-

آغاز همکاری رسمی سازگار ارقام و هوآوی در زمینه فروش تبلت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، شرکت سازگار ارقام که یکی از نام های شناخته شده در حوزه کامپیوتر و آی تی کشورمان به شمار می رود و بهترین برندهای جهانی را عرضه و پشتیبانی می کند، به تازگی نمایندگی رسمی فروش تبلت های هوآوی را در ایران بر عهده گرفته است.

    برند خوش نام هواوی که پیش تر به واسطه فروش تلفن های هوشمند خود محبوبیت بسیاری کسب کرده است، هم اکنون با همکاری شرکت سازگار ارقام به معرفی و عرضه تبلت های خود در ایران می پردازد.

    چهارشنبه 29 شهریور، طی مراسمی که در هتل پارسیان اوین در حضور خبرنگاران برگزار شد، مدیران ارشد شرکت هوآوی و سازگار ارقام همکاری این دو شرکت را در زمینه فروش تبلت به طور رسمی اعلام کردند.

    ابتدای مراسم با برگزاری نشست خبری در مورد جایگاه تبلت های هواوی صحبت شد. طبق گفته مدیران این شرکت، در حال حاضر برند هوآوی در خاورمیانه، با کسب جایگاه اول پرفروش‌ترین تبلت‌ اندرویدی بازار است و در میان تمامی تبلت‌ها در دنیا، جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

    سیاست هواوی در زمینه فروش تبلت بر خلاف موبایل، بیشتر عرضه تبلت‌های میان رده و رده بالاست. هدف اصلی هواوی این است که با همکاری سازگار ارقام به عنوان با سابقه ترین شرکت در حوزه آی تی، بخش عمده‌ای از بازار تبلت ایران را از آن خود کند.

    تبلت‌های نمایش داده شده در این مراسم همگی از سری MediaPad هوآوی بوده که در دسته ی بالا رده شامل مدل های M2 و M3 و در دسته میان رده شامل مدل های T1 و T2 و T3 می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر