هرآنچه در رونمایی آنلاین هوآوی شاهد بودیم؛

از مدرن‌ترین گوشی تاشو تا خاص‌‌ترین تبلت ۵G

عصر کالا- هوآوی در رویدادی مجازی در بارسلونای اسپانیا، مجموعه‌ای از محصولات جدید خود را رونمایی کرد. یک گوشی هوشمند تاشو Mate Xs، تبلت ۵G، لپ‌تاپ‌های جدید و مجموعه‌ای از تراشه‌های ۵G و Wi-Fi ۶+ از مهم‌ترین رونمایی‌ها بودند.

از مدرن‌ترین گوشی تاشو تا خاص‌‌ترین تبلت ۵G
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از اقتصادآنلاین، هوآوی میزبان رویدادی رسمی بود که مهم‌ترین محصول معرفی شده در آن را می‌توان Huawei Mate Xs به عنوان یک گوشی هوشمند تاشو با مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سطح بالا دانست. همچنین رونمایی از HUAWEI MatePad Pro 5G به عنوان جدیدترین تبلت 5G پرچمدار این شرکت هم از دیگر اتفاقات جالب توجه این همایش آنلاین بود.

    HUAWEI MATE XS

    علاوه بر این، HUAWEI Wi-Fi AX3 و HUAWEI 5G CPE Pro 2 به عنوان دو راهکار ارتباطی سازگار با Wi-Fi 6+ نیز معرفی شدند.

    رونمایی‌های هوآوی به همین‌جا محدود نشده و مجموعه‌ای از لپ‌تاپ‌های جدید HUAWEI MateBook هم به نمایش درآمدند. این لپ‌تاپ‌ها با تجهیز به پردازنده‌های نسل دهم Intel Core و سیستم‌عامل ویندوز، از جدیدترین کامپیوترهای شخصی با صفحه‌نمایش FullView هستند که به قابلیت‌هایی مانند Huawei Share و امکان انتقال آسان اطلاعات بین صفحه‌نمایش مجهز شده‌اند.

    ریچارد یو مدیرعامل بخش محصولات هوآوی سخنران اصلی این رویداد بود. او از تعهد این شرکت به سیاست‌های مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) سخن گفت. به گفته‌‌ی مدیر ارشد هوآوی، این شرکت به سرمایه‌گذاری روی توسعه فناوری‌های پیشرفته و مدرن شامل تراشه‌ها، ارتباطات 5G، هوش مصنوعی در پلتفرم‌های همراه، سیستم‌‌های عامل، دوربین‌ها و راهکارهای صوتی و تصویری ادامه خواهد داد.

    در این راستا لازم است اشاره‌ای به اکوسیستم 1+8+N هوآوی داشته باشیم که مدت‌هاست تمرکز مسئولان و متخصصان این شرکت را به خود جلب کرده است. در مرکز این اکوسیستم، سرویس‌هایی نظیر Huawei Share و Huawei HiLink قرار گرفته که مانند یک پل، دستگاه‌های کاربران را به منظور ارائه تجربه‌ای یکپارچه، به یکدیگر متصل می‌کنند.

     کنار تمرکز روی بخش سخت‌افزار، هوآوی با توسعه اکوسیستم Huawei Mobile Services (HMS) که از طریق Huawei AppGallery در دسترس قرار گرفته گام بزرگی برای رشد سیستم عامل اختصاصی خود برداشته است.

    HUAWEI Mate Xs: تکرار تحول در تجربه کاربران

    گوشی HUAWEI Mate Xs با ایجاد تحول در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو، با استفاده از صفحه‌نمایش جدید انعطاف‌پذیر و برخورداری از متریال مدرن، تجربه کاربران را ارتقا خواهد داد. این محصول از لولای جدیدی استفاده می‌کند که طراحی Falcon Wing (بال شاهین) را به نمایش می‌گذارد.

    HUAWEI Mate Xs از تراشه 5G تولید هوآوی یعنی Kirin 990 5G استفاده می‌کند که با توجه به بهبود هوش مصنوعی و قابلیت‌های ارتباطی 5G به روزرسانی کاملی به حساب می‌آید. این تراشه، پرسرعت‌ترین تراشه 5G در دنیاست.

    HUAWEI MATE XS 2

    ترکیب دوربین چهارتایی Leica SuperSensing را بار دیگر در این محصول هوآوی می‌بینیم. ترکیبی که دوربین 40 مگاپیکسلی SuperSensing را کنار دوربین 16 مگاپیکسلی اولترا واید، دوربین 8 مگاپیکسلی تله‌‌فتو و یک دوربین 3D Depth Sensing قرار داده است. سیستم دوربین Leica استفاده کاملی از طراحی تاشوی گوشی برده تا هم نقش دوربین جلو و هم دوربین پشتی را بازی کند.

    گوشی HUAWEI Mate Xs با تجهیز به EMUI 10.0.1 از نمایش چندپنجره‌ای اپلیکیشن‌ها پشتیبانی می‌کند. برای پشتیبانی از اپلیکشن‌های مختلف و سازگار کردن آن‌ها با اجرا روی یک گوشی تاشو هوآوی همکاری با توسعه‌دهندگان را در سراسر جهان در دستورکار قرار داده است.

    HUAWEI MATE XS 3

    HUAWEI MatePad Pro 5G: بازطراحی خلاقیت

    HUAWEI MatePad Pro 5G به عنوان تبلت جدید هوآوی به نحوی طراحی شده تا سازگاری کاملی با گوشی‌های هوشمند، دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی و دیگر تجهیزات این شرکت داشته باشد. این محصول، نقشی کلیدی در انتقال و به اشتراک‌گذاری سریع اطلاعات روی صفحه‌نمایش‌ها و محصولات مختلف خواهد داشت و تجربه یکپارچه‌ای را به کاربران ارائه می‌دهد.

    MATEPAD PRO 5G

    این تبلت از صفحه‌نمایش 10.8 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 استفاده می‌کند. پوشش طیف رنگی DCI-P3 با استانداردهای سینمایی تنظیم شده‌اند. HUAWEI MatePad Pro 5G با حاشیه‌های کم صفحه‌نمایش، بالاترین نسبت صفحه‌نمایش به بدنه را در میان تمامی تبلت‌های جهان به خود اختصاص می‌دهد. نسبت صفحه‌نمایش به بدنه در این محصول، 90 درصد است. Kirin 990 5G هم تراشه قدرتمندی است که قابلیت ارتباطی 5G را دارد.

    تجهیز به EMUI10 و برخورداری از قابلیت‌هایی مانند Multi-screen Collaboration که انتقال فایل بین گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها را با کشیدن و رها کردن محتویات فراهم می‌کند از دیگر نکات قابل توجه این محصول است. امکان استفاده از این تبلت با قلم HUAWEI M-Pencil که از 4096 سطح حساسیت فشاری پشتیبانی می‌کند، وجود دارد.

    MATEPAD PRO 5G-2

    هوآوی از جدیدترین مدل‌های MateBook خود نیز در این رویداد رونمایی کرد. HUAWEI MateBook X Pro به نسل دهم پردازنده‌های Intel Core مجهز شده است. این محصول با رنگ سبز جذاب، از صفحه‌نمایش FullView استفاده می‌کند و نسبت 91 درصدی صفحه‌نمایش به بدنه دارد.

    سری HUAWEI MateBook D نیز به مجموعه HUAWEI MateBook اضافه شده تا با هدف قرار دادن کاربران جوان، راهکارهایی هوشمندانه و همراه با نوآوری را ارائه دهد.

    هوآوی همراه معرفی گوشی هوشمند تاشدنی و تبلت مدرن، از Gigahome 650 و Kirin W650 هم به عنوان جدیدترین چیپ‌ست‌های Wi-Fi 6+ به ترتیب برای روترها و گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد. سری جدید روترهای HUAWEI Wi-Fi AX3 از محصولات جدیدی هستند که به چیپ‌ست Gigahome 650 مجهز شده‌اند.

    سال 2019 میلادی، سالی خوب برای شرکت هوآوی بود. این شرکت موفق شد با عملکرد چشم‌گیر خود همچنان به عنوان یک برند قابل اعتماد در میان مشتریان و مصرف‌کنندگان باقی بماند. درآمد سالیانه این شرکت در 2019 میلادی با افزایش 30 درصدی، به 67 میلیارد دلار رسید. میزان عرضه گوشی‌های هوشمند این شرکت به بازار هم از رقم 240 میلیون دستگاه گذشت تا هوآوی بتواند جایگاه خود را به عنوان دومین برند بزرگ تولیدکننده گوشی‌های هوشمند مستحکم کند.

    هوآوی در بخش‌های دیگر هم رشد قابل توجهی داشته است. تجارت کامپیوترهای شخصی این شرکت با رشد 200 درصدی همراه شد و در خصوص دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی هم رشد 173 درصدی به ثبت رسید. در خصوص محصولات صوتی هم افزایش 210 درصدی میزان فروش را شاهد بودیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر