رندرهای تازه آیفون ۸، چه چیزی را نشان می دهد؟

عصر کالا- اگرچه هنوز ماه ها تا رونمایی از آیفون ۸ باقی مانده، اما گزارش ها و شایعات درباره اسمارت فون تازه اپل تمامی ندارد و اخیراً رندرهایی از این دستگاه در فضای مجای منتشر شده که روی «Function Area» نمایشگر آن تمرکز دارند؛ یعنی بخشی کوچک در پایین نمایشگر که قابلیت های متفاوتی در اختیار کاربر می گذارد و می توان آن را به تاچ بار مک بوک پرو ۲۰۱۶ تشبیه کرد.

رندرهای تازه آیفون ۸، چه چیزی را نشان می دهد؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ سال گذشته میلادی بود که موسسه تحلیلی KGI برای نخستین بار به Function Area اشاره کرد و افزود که قرارگیری این بخش تازه در نمایشگر، به لطف طراحی بدون حاشیه دستگاه میسر می شود. آیفون 8 قرار است اندازه ای معادل 5.8 اینچ داشته باشد، اما نمایشگر قابل استفاده برابر با 5.15 اینچ بوده و مابقی، به Function Area اختصاص یافته است.

    گفته می شود که این بخش از نمایشگر، از قابلیت دکمه های داینامیک -درست مشابه تاچ بار مک بوک پرو- پشتیبانی می کند. به عنوان مثال از این بخش می توان برای نمایش تنظیمات مدیا، پذیرش یا عدم پذیرش تماس های تلفنی، گزینه های به اشتراک گذاری مرورگر سافاری و غیره استفاده کرد. در رندرها همچنین می توان دید که ابزارهای اپلیکیشن Photos هم به Function Area انتقال یافته است.

    علاوه بر نکات بالا، رندرهای تازه آیفون 8، تعبیه سنسور Touch ID در این بخش از نمایشگر را نشان می دهد که بسیار محتمل به نظر می رسد. با این همه و در بازه زمانی فعلی، به نظر می رسد که اپل هنوز تصمیمی قاطع درباره محل قرارگیری Touch ID اتخاذ نکرده و البته با مشکلاتی هم در تعبیه آن داخل نمایشگر مواجه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر