آیفون ۸ و آیفون ۷s نمایشگری شبیه آیپد پرو خواهند داشت

عصر کالا- یکی از شایعات جدید درباره‌ خط تولید آیفون ۲۰۱۷ اپل مربوط به حس‌گرهای سنجش نور محیط است. به طور خاص، بانک سرمایه گذاری بارکلیز (Barclays) فکر می‌کند آیفون ۸ که مجهز به نمایش‌گر اولد خواهد بود ویژگی جدیدی خواهد داشت که با آیفون ۷s و آیفون ۷s پلاس مشترک است. آیفون‌هایی که انتظار می‌رود بسیار شبیه به نمونه‌های سال قبل باشند.

آیفون ۸ و آیفون ۷s نمایشگری شبیه آیپد پرو خواهند داشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر؛یکی از این ویژگی‌ها، بهره‌مندی از صفحه نمایش تُن رنگ حقیقی (True Tone) است. اولین و تنها دستگاه ساخت اپل که مجهز به صفحه نمایشی از این نوع است، آیپد پرو 9.7 اینچی نام دارد. هر چند زمانی که آیپد پرو 12.9 اینچی جدید هم از راه برسد احتمالا از این صفحه نمایش بهره خواهد برد. True Tone به این معنی است که رنگ و شدت نور پنل بر اساس محیط پیرامون و به‌ طور خودکار تنظیم می‌شود. بنابراین به‌ عنوان مثال هنگامی که کاربر از یک دستگاه ساخت اپل مجهز به این صفحه نمایش در زیر نور لامپ‌های رشته‌ای استفاده کند، تن رنگ نمایش‌گر گرم‌تر خواهد شد. هم‌چنین هنگام استفاده از دستگاه در خارج از خانه و در یک روز ابری، تن رنگ صفحه نمایش سردتر و متمایل به رنگ آبی خواهد شد.

    این صفحه نمایش در هماهنگی با حس‌گر نور محیطی که طیف کاملی از رنگ‌ها را دریافت می‌کند در آیفون‌های آینده‌ اپل یک شاهکار محسوب خواهد شد. حس‌گر یاد شده به‌ وسیله‌ یک شرکت اتریشی تولید کننده نیمه‌هادی به نام AMS تامین خواهد شد. استفاده از چنین حس‌گر نور محیط پیشرفته‌ای اپل را ملزم به پرداخت مبلغ 1 دلار به ازای هر قطعه خواهد کرد. درحالی که این مبلغ برای نسخه‌ عادی معادل 0.6 دلار است. با این حساب درصد هزینه‌های شرکت اپل به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به آیفون 8 به این صفحه رجوع کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر