نقش بزرگ واقعیت افزوده در آیفون ۸

عصر کالا- استفاده از گرافیک پیشرفته و بهره‌وری از دوربین دوگانه برای واقعیت افزوده، از بزرگترین‌ پیشرفت‌های آیفون ۸ به شمار می‌روند.

نقش بزرگ واقعیت افزوده در آیفون ۸
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از ایسنا ، گمانه‌های زیادی درباره ویژگی‌های ظاهری آیفون 8 وجود دارد. این گوشی احتمالا صفحه تمام‌شیشه‌ای خواهد داشت و  دکمه خانه از آن حذف شده است.

    با وجود این به نظر می‌رسد تفاوت‌های داخلی که در گوشی وجود دارد، بزرگ‌تر خواهد بود. اپل برای مدت طولانی در معماری گرافیک وابسته به شرکتی انگلیسی به نام « Imagination Technologies» است و بنابراین هنگامی که این شرکت تکنولوژی تراشه جدیدی را با هدف بهبود عملکرد گرافیکی در گوشی‌های هوشمند اعلام کرد، به نظر می‌رسد که از این فناوری در آیفون بعدی استفاده خواهد شد.

    این تراشه جدید از ظرفیت محاسباتی بسیار بالایی نسبت به قبلی برخوردار بوده و می‌تواند عملکردی بسیار قدرتمندتر برای انجام عملیات‌های بازی و گرافیک سنگین داشته باشد. البته احتمالا بزرگترین پیشرفت در بخش واقعیت افزوده بوده و آیفون 8 از دوربین دوگانه پیشرفته‌ای با مکانیزم ثبت تصاویر سه بعدی برخوردار خواهد بود. همان طور که تیم کوک –مدیرعامل اپل- هم تاکید زیادی بر استفاده از فناوری‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در آیفون‌های بعدی داشت.

    گوشی سامسونگ در فصل بهار به فروشگاه‌ها می‌آید و با توجه به اینکه آیفون 8 به احتمال زیاد در پاییز عرضه خواهد شد، اپل زمان زیادی را برای عرضه فناوری‌های جدید خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر