تصویر شماتیک گوشی آیفون ۸ ، وجود چه قابلیتی را تایید می‌کند؟

عصر کالا- پیش از معرفی رسمی پرچمداران جدید سامسونگ، بسیاری از کاربران نسبت به انتقال سنسور اثر انگشت به بخش پشتی مشکوک بودند چرا که این سنسور همیشه در قسمت جلویی و کلید فیزیکی هوم تعبیه می‌شد. بعد از گوشی های جدید سری گلکسی S، حالا تصویری شماتیک از گوشی آیفون ۸ (Apple iPhone ۸) در فضای مجازی لو رفته که پیروی اپل از کره‌ای‌ها و انتقال تاچ آی دی (TouchID) به بخش پشتی را تایید می‌کند.

تصویر شماتیک گوشی آیفون ۸ ، وجود چه قابلیتی را تایید می‌کند؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری لعصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ با اینکه شاید این خبر برای بسیاری از کاربران خوشحال‌کننده نباشد، اما بر اساس تصویر شماتیک جدیدی که از گوشی آیفون 8 به بیرون درز کرده، احتمالا سنسور تاچ آی دی از بخش جلویی به قسمت پشتی، زیر لوگوی اپل و مرکز دستگاه منتقل خواهد شد که شاید در نگاه اول چندان جذاب به نظر نرسد.

    احتمال تغییر طرح پیش رو از گوشی آیفون 8 وجود دارد

    یکی دیگر از موارد قابل توجه، نحوه قرارگیری سنسورهای دوربین در بخش پشتی است که بر خلاف گذشته، حالا به صورت عمودی کنار یکدیگر قرار گرفته و شایعاتی که هفته گذشته در این رابطه منتشر شد را تایید می‌کنند. از طرفی، وب‌سایت 9to5Mac این تصویر شماتیک را سومین تجدید نظر اپل در “Engineering Validation Test” می‌داند و این یعنی طرح پیش رو مربوط به مراحل ابتدایی توسعه آیفون 8 بوده و خوشبختانه احتمال تغییر آن وجود دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر