آیفون ۸ از نمایشگر تمام صفحه نخواهد داشت

عصر کالا- مؤسسه JPMorgan که چند اخیراً خبر از احتمال عرضه آیفون ۸ در ماه آینده داده بود، حالا گزارش طویلی منتشر کرده و طی آن آخرین پیش بینی ها از آیفون های سال ۲۰۱۷ را عنوان نموده است.

آیفون ۸ از نمایشگر تمام صفحه نخواهد داشت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛بر همین اساس در گزارش مذکور بیان شده که آیفون های 7s و 7s پلاس میزبان برخی تغییرات زیبایی شناختی شده و احتمالاً در پشت آنها از گلس 2.5D به جای پوشش آلومینیومی معمول استفاده خواهد شد. همچنین JPMorgan اشاره کرده که آیفون 8 از فولاد ضد زنگ و شیشه بهره می برد در حالی که شاسی آیفون 7s از آلومینیوم است.

    علاوه بر آن در گزارش مورد اشاره تصویری شماتیکی آیفون 8 حضور دارد که نشان دهنده صفحه نمایشی 5.85 اینچی است که در طرف های راست و چپ آن حاشیه ای وجود ندارد اما در بالا و پایین کماکان شاهد حاشیه هستیم. همچنین در عکسی دیگر هم به نحوه قرارگیری قطعات در داخل آیفون مجهز به نمایشگر اولد اشاره شده که نشان دهنده یک باتری L شکل با 30 درصد ظرفیت بیشتر نسبت به نسل قبل است.

    گفتنی است بر اساس تخمین های صورت گرفته توسط مؤسسه JPMorgan، اپل در جعبه آیفون 8 هدست های بیسیم ایرپادها را قرار خواهد داد که البته در نظر گرفتن محدودیت های کوپرتینویی ها در تولید و عرضه این گجت، کمی دور از انتظار به نظر می رسد.

    لازم به ذکر است پیش بینی های مؤسسه در مورد قابلیت های دیگر آیفون هم به بهره مندی دوربین های اصلی از تثبیت کننده اپتیکی تصویر، دوربین ثانویه با ویژگی تشخیص چهره سه بعدی، تقویت اسپیکرهای استریو و بهبود استاندارد مقاومت در برابر نفوذ آب اشاره دارند.

    در قسمت دیگر گزارش هم آمده که بنابر تخمین JPMorgan قطعات داخلی و خارجی جدید به کار رفته در آیفون 8، هزینه اضافی حدوداً 75 تا 80 دلاری را به اپل تحمیل می کند که این به غیر از مخارج صرف شده در تحقیق و توسعه و مراحل ساخت و مونتاژ است و در خصوص قیمت تمام شده هم عنوان شده که حداقل 75 دلار از آیفون 7 پلاس گرانتر خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر