آیفون ۸ قطعا لبه‌های بسیار باریکی دارد

عصر کالا- یکی از مهمترین ویژگی‌های آیفون ۸ لبه‌های باریک آن است. در واقع شایعات می‌گویند که این محصول لبه‌های باریکی خواهد داشت و خیلی به گلکسی اس ۸ شبیه است. این اتفاق باعث شده که ظاهر آیفون جدید متفاوت‌تر از چیزی باشد که در طول سال‌های گذشته دیده‌ایم.

آیفون ۸ قطعا لبه‌های بسیار باریکی دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، امروز تصویری از محافظ صفحه نمایش این گوشی به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد آیفون 8 واقعا لبه‌های باریکی دارد. این تصویر به نوعی شایعات منتشر شده پیرامون این گوشی را هم تایید می‌کنند. شایعه شده که آیفون 8 دیگر دکمه خانه نخواهد داشت و سنسور تشخیص اثر انگشت به پشت و یا زیر صفحه نمایش منتقل شده است.

    گفته می‌شود که تصویر منتشر شده از محافظ صفحه نمایش آیفون جدید مربوط به یکی از فروشگاه‌‌های اینترنتی کشور انگلیس می‌شود. قرار است این محافظ همزمان با فروش گوشی راهی بازار شود.

    روی این محافظ چهار نقطقه را مشاهده خواهید کرد. یک نقطه به احتمال زیاد مربوط به سنسور نور می‌شود که برای دوربین جلو استفاده می‌شود. نقطه بعدی هم می‌تواند سنسور تشخیص صورت را سنسور تشخیص عنبیه چشم باشد که درباره آن شایعات مختلفی شنیده بودیم.

    انتظار داریم که اپل آیفون جدید را مانند سال‌های گذشته در شهریور ماه معرفی کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر