انتشار تصاویری از یک نسخه آزمایشی دیگر آیفون ۸

عصر کالا- تا به امروز تصاویر، رندرها و ماکت های زیادی از آیفون ۸ اپل دیده ایم و حالا اکانت افشاگر Benjamin Geskin در توییتر، تصاویر بیشتری منتشر کرده که ظاهراً به نسخه آزمایشی آیفون ۸ تعلق دارند؛ هرچند که به دلایل مختلف، می توان به این تصاویر با عینک تردید نگاه کرد.

انتشار تصاویری از یک نسخه آزمایشی دیگر آیفون ۸
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین ؛ در این تصاویر تازه می بینیم که آیفون 8 از نوعی محافظ نمایشگر بهره می برد که طراحی آیفون 7 را تداعی می کند، اما هنگامی که این محافظ نمایشگر برداشته می شود، طراحی آیفون 8 مشاهده می شود. نکته مهم درباره این تصاویر آن است که نمایشگر، پیرامون دوربین و اسپیکر جلو را در بر نگرفته و همین سبب می شود تا حاشیه دستگاه، هنوز اندکی زیاد باشد؛ هرچند که به مراتب از حاشیه آیفون 7 کمتر است.

    تفاوت های فاحش طراحی آیفون 8 در این تصاویر با خبرهای افشایی قبلی، سبب می شود تا نسبت به صحت آنها اندکی تردید داشته باشیم و خود Geskin هم صحت گزارش های قبلی را در توییت هایش تایید کرده است. البته باید در نظر داشت که با انتشار چنین اخبار گوناگونی، می توان حدس زد اپل نسخه های آزمایشی بسیار گوناگونی از آیفون جدیدش را مورد بررسی قرار داده است و این هم می تواند یکی از آنها باشد.

    تا به این لحظه، تصور می شود که طراحی نهایی آیفون شامل بدنه ای تمام شیشه ای به همراه نمایشگری خواهد بود که به دور دوربین جلو و اسپیکر می پیچد و Touch ID نیز، داخل آن تعبیه می شود. اما در هر صورت هنوز نمی توان از هیچ چیز مطمئن بود و باید تا ماه سپتامبر و رونمایی رسمی دستگاه منتظر باقی ماند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر