شباهت‌های آیفون ۸ با مک بوک پرو

عصر کالا- هرروز یک شایعه و حدس فنی درباره آیفون ۸ یا آیفون متفاوتی که قرار است به مناسبت دهمین سال عرضه آیفون توسط اپل بیرون داده شود، منتشر می شود.

شباهت‌های آیفون ۸ با مک بوک پرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از خبرآنلاین، «مینگ-چی کو» تحلیلگر KGI در تازه‌ترین پست خود خبر از تاچ بار بودن آیفون 8 داده است.

     اپل لایسنس تاچ بار را ظاهراً از لنوو گرفته و با توسعه آن روی مک بوک پرو جدید خود قرار داده است و حالا قرار است این فناوری را روی آیفون جدید تمام شیشه‌ای نیز توسعه دهد.

    البته سال گذشته میلادی خبر تاچ بار بودن فریم گوشی جدید اوشن اچ تی سی به گوش رسید که بلافاصله این خبر حذف شد و ممکن است اپل چیزی شبیه آن را برای بخشی از نمایشگر 5.8 اینچی آیفون 8 تعریف کرده باشد.

    درواقع آیفون 8 نمایشگری 5.8 اینچی دارد اما فقط 5.15 اینچ آن برای نشان دادن آیتم‌ها روی گوشی اختصاص‌یافته و بقیه آن مربوط به کلیدهای مجازی ازجمله تاچ بار جدید خواهد بود. کاربر می‌تواند از بخش جدید نمایشگر و کلیدهای مجازی بر اساس اپ های بازشده استفاده کند و مانند تاچ بار مک بوک پرو از آیکون‌های ظاهرشده استفاده کند.

    اگر این قابلیت وارد آیفون جدید شود، دوباره شاهد دیزاینی رادیکال و انقلابی از سوی اپل در سال 2017 خواهیم بود که آن را به اوج بر می‌گرداند. شاید به همین خاطر باشد که سهام اپل این روزها دوباره اوج پیداکرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر