طراحی آیفون ۸ شبیه اولین آیفون اپل است

عصر کالا- اخیرا جزییات بیشتری از طراحی گوشی آیفون ۸ فاش شده است که نشان می دهد پرچمدار جدید اپل طراحی خود را از اولین گوشی هوشمند این شرکت الهام گرفته است.

طراحی آیفون ۸ شبیه اولین آیفون اپل است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از  کلیک، شایعات و خبر های فاش شده در مورد آیفون 8 اپل در مقایسه با Galaxy S8 ناچیز و کم یاب است. البته از آنجایی که 6 ماه تا رونمایی از این گوشی باقی مانده، می توان امیدوار بود که در ماه های آتی جزییات فراوان تر با سرعت بیشتر از این گوشی فاش شود. با این حال، ما فعلا هم اطلاعات زیادی را آیفون 8 به دست آورده ایم. اپل به زودی دهمین سالگرد ورود خود به دنیای گوشی های هوشمند را با ارائه قابلیت های بی شمار جدید در پرچمدار جدیدش جشن می گیرد. و اما امروز ما خبر های جدیدی از طراحی آیفون 8 کسب کرده ایم.

    خبر های فاش شده از کره جنوبی حاکی از آن است که آیفون 8 از طراحی Teardrop (قطره اشک) بهره می برد

    اخیرا خبر جدیدی در مورد آیفون 8 از یک منبع کره ای فاش شده است. شرکت کره ای سامسونگ که رقیب اصلی اپل در بازار گوشی های هوشمند محسوب می شود، تا حدود یک هفته دیگر از Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus رونمایی می کند. این دو گوشی نیز مثل آیفون 8 از قابلیت های جدید فراوانی بهره می برند. آیفون 8، مانند گلکسی S8 به صفحه نمایش خمیده مجهز بوده و حاشیه های بالایی و پایینی صفحه آن بسیار ناچیز است. از آنجایی که این گوشی دارای صفحه نمایش خمیده است، هیچ حاشیه ای در طرفین آن وجود نداشته و طراحی خیره کننده ای را برای آن به ارمغان می آورد.

    اگر در مورد طراحی این گوشی کنجکاو هستید، انتشارات ETNews مدعی است که اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع به دست آورده است. این گوشی هوشمند یادآور خاطرت گذشته است و ما را به عقب باز می گرداند. قسمت پشتی اولین گوشی آیفون که در سال 2007 رونمایی شد اندکی شیب دار بود. چهار لبه پشتی این دستگاه به صفحه نمایش رسیده و شکلی شبیه به یک قطره اشک را تداعی می کردند که با قواعد ارگونومی نیز همخوان بود. اکنون گفته می شود که آیفون 8 نیز از طراحی مشابهی بهره خواهد برد.

    همچنین شیشه به کار گرفته شده در آیفون 8 نیز مورد اشاره قرار گرفته است. طبق اطلاعات ذکر شده توسط این منبع، اپل یک ماده شیشه ای سه بعدی را در قاب پشتی آیفون 8 به کار گرفته است. این قاب شیشه ای 3 بعدی باعث خمیدگی لبه های بالایی، پایینی، چپی و راستی گوشی می شود. گفته می شود که خمیدگی لبه های این گوشی نسبت به خمیدگی لبه های قاب های فلزی فعلی گرد تر و نرم تر است. اپل از فناوری شارژ بی سیم در آیفون جدید استفاده می کند که به کارگیری مواد شیشه ای در قاب نسبت به آلومینیوم برای این قابلیت بسیار مناسب تر است.

    نهایتا نوبت به بخش جلویی آیفون 8 می رسد. آن طور که مشخص است اصلا نباید انتظار ظاهری همچون گوشی های خمیده Galaxy S و Note سامسونگ را در قسمت جلویی آیفون 8 داشته باشیم. بلکهآیفون ، منابع از به کارگیری یک صفحه نمایش 2٫5D در آیفون 8 خبر می دهند. بخش های کناری صفحه نمایش آیفون 8 به طور کامل خمیده نیست، بلکه انحنای این صفحه تنها در حدی است که برای حذف حاشیه ها و اتصال بدون فاصله نمایشگر به قاب پشتی کفایت می کند. اپل به طراحی شجاعانه در محصولاتش مشهور است و امسال نیز باید منتظر محصول شگفت انگیزی باشیم. باید صبر کنیم و ببینیم طراحان و مهندسان این شرکت در سال جاری چه حرفی برای گفتن دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر