احتمال معرفی آیفون ۸ در کنفرانس WWDC ۲۰۱۷ اپل

عصر کالا- شرکت اپل هر سال معرفی آیفون را در ماه سپتامبر انجام می‌دهد از این رو در کمتر اوقاتی شاهد معرفی آیفونی در مدت زمان دیگر یک سال هستیم. اما به نظر می‌رسد برای سال ۲۰۱۷ شرکت کوپرتینویی برنامه دیگری را تدارک دیده است. برای مشاهده ادامه مطلب با ما همراه باشید.

احتمال معرفی آیفون ۸ در کنفرانس WWDC ۲۰۱۷ اپل
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از کیک ؛ کنفرانس توسعه دهندگان اپل که هر سال برگزار می‌شود در سال جاری برنامه‌ریزی شده تا ماه ژوئن در سن خوزه انجام گیرد. به نظر می‌رسد در WWDC 2017 باید شاهد معرفی محصولی غیرمنتظره از برند اپل باشیم. به تازگی Rod Hall تحلیلگر موسسه تحقیقاتی JPMorgan پیش بینی کرده شرکت اپل در WWDC 2017 پیش نمایشی از آیفون 8 را معرفی می‌کند. اپل پیشتر آیفون SE را با مشخصات بهتر از آیفون 5اس و طراحی نسبتا مشابه آیفون 5 اس در رویدادی جدا از ماه سپتامبر رونمایی کرده است.

    معرفی پیش نمایش از آیفون 8 احتمالا به این شکل بوده که اپل درباره ویژگی‌های آیفون 8 صحبت خواهد کرد و رونمایی کاملی صورت نخواهد گرفت. عمدتا پیش نمایش‌ها اطلاعات کمی از محصول آینده را در بر می‌گیرد از این رو باید انتظار داشت تا معرفی آیفون 8 نیز به چنین شکل باشد. براساس گزارش‌های قبلی شرکت اپل موفق شد در سه ماهه دوم سال 2017 سودی بیش از سه ماهه نخست سال 2017 کسب کند که نشان دهنده استراتژی درست این کمپانی می‌باشد. شاید برنامه جدید معرفی پیش نمایش آیفون 8 با هم‌فکری روسا و سرمایه‌گذاران این شرکت کوپرتینویی انجام گرفته باشد.

    این انتظار می‌رود با پیش نمایش آیفون 8 در سپتامبر شاهد معرفی آیفون 7اس و 7اس پلاس باشیم. گوشی‌های‌هوشمندی که در مقایسه با آیفون 8 مشخصات پایین‌تری داشته و به نمایشگر LCD به جای صفحه‌نمایش 5٫8 اینچی AMOLED مجهز هستند.

    همچنین بنابراین آیفون 8 رقیب سرسختی برای گلکسی اس 8 و G6 به شمار می‌رود. از دیگر ویژگی های آن باید به بدنه ترکیبی از فلز و شیشه اشاره کرد که جذابیت طراحی آیفون 8 را دوچندان خواهد کرد. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید تا WWDC به انتظار نشست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر