چینی‌ها کپی ۱۵۹ دلاری آیفون ایکس را تولید کردند

عصر کالا- چینی‌ها که در زمینه تولید کپی های مشابه محصولات مشابه و پرطرفدار با هزینه کمتر شهرت دارند، این بار محصولی مشابه با آیفون ایکس را تولید کرده اند که تنها ۱۵۹ دلار قیمت دارد.

چینی‌ها کپی ۱۵۹ دلاری آیفون ایکس را تولید کردند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، آیفون ایکس از جمله گوشی های جذاب تولیدی شرکت اپل است که با نمایشگری بزرگ، اسکنر اثرانگشت، فناوری تشخیص چهره و نمایشگر OLED از رقبا متمایز می شود. قیمت این گوشی 1000 دلار است و لذا خرید آن برای همگان ممکن نیست.

    از همین رو شرکت چینی Oukitel یک گوشی مشابه با آیفون ایکس به نام U18 تولید کرده که شباهت های زیادی به آیفون ایکس دارد. این گوشی دارای فناوری دوربین دوگانه در پشت بوده و از فناوری تشخیص چهره برای باز کردن قفل گوشی برخوردار است.

    یکی از مزایای این گوشی ارزان در مقایسه با آیفون باتری 4000 میلی آمپری است که استفاده از آن را برای مدت طولانی و بدون نیاز به شارژ مجدد ممکن می کند. این شرکت سال قبل هم گوشی K10000 Pro را با باتری 10 هزار میلی آمپری عرضه کرده بود.

    از جمله دیگر امکانات این گوشی می توان به نمایشگر 5.85 اینچی با نسبت تصویری 21 به 9 و دقت 720 پیکسل، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، پرت USB-C و سیستم عامل اندروید 7، دوربین های دوگانه 16 و 5 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی اشاره کرد. پردازنده اصلی این گوشی MediaTek MT6750T است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر