طرح فنی لو رفته از آیفون ۸ دوربین دوگانه‌ی عمودی آن را نشان می‌دهد

عصر کالا- لحظاتی پیش تصویر فنی جدیدی از سوی خبرگزاری SlashLeaks منتشر شده است که احتمال دارد مربوط به مدل مخصوص سالگرد ده سالگی اسمارت فون های پرچمدار اپل، یعنی همان آیفون ۸ (Apple iPhone ۸) باشد. حذف اسکنر تشخیص اثر انگشت، حذف دکمه‌ی هوم و قرارگیری دکمه‌‌های مجازی برای کنترل رابط کاربری در نبود دکمه‌ی هوم، از مهمترین تغییرات نشان داده شده در این اسناد هستند.

طرح فنی لو رفته از آیفون ۸ دوربین دوگانه‌ی عمودی آن را نشان می‌دهد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از آخرین خبر؛ تحلیلگر نام‌آشنای حوزه‌ی اپل در تشکیلات KGI Securities یعنی آقای مینگ چی کو اعلام کرده است که آیفون 8 دارای یک دوربین سلفی انقلابی خواهد بود که اپل این دوربین را به یک سنسور سه بعدی مجهز خواهد کرد. این دوربین علاوه بر بحث تصویربرداری، برای تایید هویت کاربران نیز به کار خواهد رفت و اسکنر تشخیص چهره‌ی آیفون 8 با بهره‌گیری از آن قادر خواهد بود که صاحب دیوایس را شناسایی کرده و اجازه‌ی ورود به دستگاه را صادر کند.
    برخلاف آیفون 7 پلاس، در این تصاویر شاهد هستید که دوربین دوگانه‌ی آیفون 8 به شکل عمودی بر روی پنل پشتی قرار گرفته است و اگر با دقت به تصویر نمای جانبی این طرح فنی نگاه کنید، متوجه می‌شوید که کمی برجستگی در این لنزها وجود دارد. بر روی لبه‌ی پایینی شاهد پورت لایتنینگ هستید که دو اسپیکر در هر دو طرف آن قرار گرفته‌اند. همچنین مانند قبل شاهد قرارگیری دکمه‌ی پاور بر روی لبه‌ی سمت راست و دکمه‌‌های تغییر میزان صدا بر روی لبه‌ی سمت چپی هستیم.

    این طرح فنی از روی محصول واقعی تهیه نشده است

    گفته می‌شود که نمایشگر آیفون 8 به صورت لبه تا لبه طراحی شده و تمام سطح پنل جلویی را خواهد پوشاند. البته برخی از این مشخصات را نمی‌توان از روی این طرح‌های فنی تایید یا رد کرد و باید منتظر تصاویر باکیفیت‌تر از نسل بعدی پرچمداران اپل بمانیم. گفتنی است که نوشته‌های چینی قرار گرفته بر روی این تصاویر تایید می‌کنند که آنها مربوط به محصول واقعی نیستند و براساس شایعات و گزارش‌های منتشر شده تا به اینجای کار طراحی شده‌اند؛ اما نکته‌ی عجیب اینجاست که شباهت زیادی بین این طرح‌های فنی و تصویر کشیده شده توسط یکی کارگران حاضر در خطوط تولید کارخانه‌ی آیفون 8 دیده می‌شود و از این رو نمی‌توانیم به طور کامل قید واقعی بودن آنها را بزنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر