قیمت آیفون ۸ لو رفت

گران قیمت‌ترین آیفون اپل

عصر کالا- اطلاعاتی جدید از قیمت نسل آینده گوشی آیفون یعنی آیفون ۸ منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی گران قیمت‌ترین آیفون شرکت اپل خواهد بود.

گران قیمت‌ترین آیفون اپل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از  ایلنا، طبق اطلاعات جدید، گوشی آیفون 8 به عنوان نسل آینده آیفون قرار است از صفحه نمایش‌های اولد کمپانی کره‌ای سامسونگ بهره ببرد که این نمایشگرها قیمت بالایی دارند و به همین سبب قیمت گوشی آیفون نیز رشد بسیار زیادی خواهد داشت.

    کمپانی اپل قصد دارد تا امسال در کنار آیفون 7S و آیفون 7S پلاس با نمایشگر LCD از گوشی آیفون 8 با نمایشگر اولد و سخت افزاری به مراتب قدرتمندتر رونمایی کند.

    یکی از تحلیگیران آمریکایی حوزه تکنولوژی در رابطه با قیمت آیفون 8 گفت: آیفون 8 به دلیل استفاده از صفحه نمایش‌های با کیفیت و البته گران قیمت اولد شرکت سامسونگ با ابعادر در اندازه 5.8 اینچ در نسخه 64 گیگابایتی با قیمتی در حدود 850 تا 900 دلار و در نسخه 256 گیگابایتی با قیمتی بالاتر از هزار دلار عرضه خواهد شد.

    طبق شایعات و اطلاعات منتشر شده تا به امروز گوشی آیفون 8 یک موبایل تمام عیار با قیمتی بالا و احتمالا اولین تلفن هوشمند اپل با قیمتی چهار رقمی در بازار آمریکا خواهد بود.

    شایان ذکر است که تنها پرچمدار موجود با صفحه نمایش اولد گوشی گلکسی S8  پلاس است که قدرتمندترین نسخه آن با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارای برچسب قیمتی 1030 دلاری در کشور چین است و به همین سبب باید در آینده منتظر آیفون با حداقل قیمت 4 تا 7 میلیون تومان در بازار ایران باشیم

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر