تولید گوشی سازگار با نسل پنجم شبکه های همراه

عصر کالا- شرکت موتورولا با همکاری لنووو به زودی گوشی Moto Z۳ را عرضه می کند که با شبکه های پرسرعت مخابراتی نسل پنجم سازگاری خواهد داشت.

تولید گوشی سازگار با نسل پنجم شبکه های همراه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، در حالی که هنوز شبکه های نسل پنجم تلفن همراه مراحل آزمایشی را در دنیا پشت سر می گذارند، رقابت شرکت های سازنده گوشی های هوشمند برای عرضه محصولات سازگار با این استاندارد مخابراتی آغاز شده است.

    گفته می شود علاوه بر مدل ساده Moto Z3 مدل دیگری از آن با امکانات چندرسانه ای بیشتر و متنوع تر به نام Moto Z3 Play هم در راه خواهد بود. البته هنوز در مورد جزئیات و مشخصات فنی گوشی های یادشده اطلاعات چندانی در دست نیست.

    گفته می شود این دو گوشی مجهز به نمایشگرهای 6 اینچی هستند که در مقایسه با نمایشگرهای 5.5 اینچی گوشی های Moto Z2 Force  و  Moto Z2 Playپیشرفتی رو به جلو محسوب می شود.

    در این گوشی های جدید هم خبری از دکمه Home نیست و لذا در آنها از نمایشگر فراگیر استفاده شده است. دقت این گوشی های 2560 در 1440 بوده و نسبت تصویر در آنها 18 به 9 خواهد بود.

    در گوشی های یادشده از فناوری دوربین دوگانه نیز استفاده شده، هر چند دقت دوربین های مذکور مشخص نیست. فناوری تشخیص چهره از جمله دیگر امکانات این گوشی هاست.

    پردازنده اصلی این گوشی ها از نوع Snapdragon 835 بوده و احتمالا در آنها از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می شود. قیمت گوشی یاد شده هنوز اعلام نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر