ورود جدیدترین گوشی‌های موتورولا به همراه ماژول‌های تخصصی به بازار

عصر کالا- موتورولا دو گوشی جدید خود را به همراه ماژول‌های تخصصی برای بالا بردن قابلیت‌های گوشی وارد بازار ایران کرد.

ورود جدیدترین گوشی‌های موتورولا به همراه ماژول‌های تخصصی به بازار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصرکالا» به نقل از فارس ، به تازگی از جدیدترین مدل‌های موتورولا یعنیMoto Z  وMoto Z Play  به همراه ماژول‌های تخصصی آنها رونمایی شد و این دو گوشی به همراه ماژول‌هایی برای افزایش قابلیت گوشی وارد بازار شدند.

    گوشی هوشمند MOTO Z با ضخامت 5.2 میلی‌متری در حال حاضر باریک‌ترین گوشی پرچمدار جهان به شمار می‌رود. این گوشی 5.5 اینچی همانند سایر پرچم‌دارهای امسال از تراشه‌ اسنپدراگون 820 بهره می‌برد و در دو مدل 32 و 64 گیگابایتی و با 4 گیگابایت رَم وارد بازار می‌شود. دوربین 13 مگاپیکسلی توانایی فیلم‌برداری2160P با سرعت 30 فریم برثانیه دارد و دوربین جلوی این محصول هم 5 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.2 است. روی این گوشی یک باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی قرار گرفته است.

    اما وجه تمایز سری Z گوشی‌های موتورولا، ماژولار بودن آنهاست. اسپیکر، دوربین، باتری، ویدئوپروژکتور و البته کاورهای پشتی متنوع. اسپیکر JBL یکی از ماژول‌های این گوشی است که با یک باتری 10 ساعته تجربه جدیدی از پخش موسیقی روی موبایل را فراهم می‌کند. قیمت این ماژول 300 هزار تومان پیش بینی شده است که دو بلندگوی استریو با قدرت 6 وات دارد. وزن این ماژول 145 گرم است.

    یک ماژول دوربینی است که هاسلبلاد برای موتو زد ساخته است که تا 10 برابر زوم اپتیکال دارد و با کیفیت 12 مگاپیکسل عکسبرداری می‌کند. همچنین از فلش زنون هم بهره می برد. این دوربین قادر به ذخیره فیلم با فرمت Full-HD بوده و تصاویر را با فرمت RAW ذخیره می‌کند، این درحالیست که تنها 145 گرم وزن دارد.

    در جریان رونمایی از این دو گوشی جدید در تهران، مدیرعامل هماتلکام نماینده‌ رسمی لنوو برای عرضه گوشی‌های لنوو و موتورولا در بازار ایران از ورود قانونی موبایل‌های موتورولا و رجیستر شدن آن‌ها در اپراتورها خبر داد.

    نسخه‌ 32 گیگابایتی از گوشی Moto Z با قیمت 625 دلار در بازار جهانی به فروش می‌رسد، اما نسخه‌ی دو سیم‌کارته با حافظه‌ی 64 گیگابایتی از این گوشی در بازار ایران با قیمت 2 میلیون 350 هزار تومان به فروش می‌رسد. گوشی میان رده‌ Moto Z Play نیز با قیمت یک میلیون و 850 هزار تومان به فروش خواهد رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر