از تبلت جدید موتورولا به زودی رونمایی می‌شود

عصر کالا- بر اساس گزارش AndroidPolice طراحی این تبلت اسپرت خواهد بود و صفحه نمایش آن حدود ۹-۱۰ اینچ است. از قابلیت‌های ویژه آن "Productivity Mode” است که در این وضعیت شما قادر خواهید بود با انتخاب اپلیکیشن در نوار راهنما، میان برنامه‌های مختلف سوییچ کنید.

از تبلت جدید موتورولا به زودی رونمایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از اقتصادآنلاین  ، در حالی که بازار تبلت کمی دچار افت شده است هنوز بسیاری از شرکت‌های سازنده موبایل در حال ارتقا و فروش این نوع محصول هستند. ولی به نظر نمی‌رسید که موتورولا جزو این گروه از شرکت‌ها باشد چرا که آخرین تبلتی که توسط موتورولا روانه بازار شد به سال 2011 برمی‌گردد. ولی حالا اخبار حاکی از آن است که این شرکت، به عنوان بخشی از«لنوو» قصد دارد تبلت جدیدش را معرفی کند.
    بر اساس گزارش AndroidPolice طراحی این تبلت اسپرت خواهد بود و صفحه نمایش آن حدود 9-10 اینچ است. از قابلیت‌های ویژه آن "Productivity Mode” است که در این وضعیت شما قادر خواهید بود با انتخاب اپلیکیشن در نوار راهنما، میان برنامه‌های مختلف سوییچ کنید یا آن‌ها را با فشردن مداوم روی آیکون اپلیکیشن ببندید و جابه‌جا کنید. این ویژگی به نظر مفید می‌رسد! نکته دیگر، این است که نوار راهنما دارای یک دکمه انتخاب اپلیکیشن است.
    در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از زمان و مکان رونمایی این تبلت موتورولا در دست نیست. حتی نام آن را هم نمی‌دانیم ولی انتظار می‌رود توسط LTE به فروش برسد. حالا منتظر هستیم ببینیم آیا موتورولا پس از سال‌ها محصولی متفاوت را در زمینه تبلت روانه بازار خواهد کرد یا خیر.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر