رونمایی از گلکسی نوت ۸ تا یک ماه دیگر

عصر کالا- رونمایی از گوشی گلکسی نوت ۸ سامسونگ تا یک ماه دیگر انجام می‌شود و سامسونگ در حال دعوت از رسانه‌ها برای حضور در این مراسم رونمایی است.

رونمایی از گلکسی نوت ۸ تا یک ماه دیگر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از  فارس ، در این مراسم شرکت کنندگان با امکانات و ویژگی های تازه ترین گوشی هوشمند سامسونگ آشنا می شوند.

    در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد امکانات و ویژگی های گلکسی نوت 8 منتشر شده است. مدل آمریکایی این گوشی مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 835  خواهد بود، اما نسخه بین المللی آن همراه با پردازنده جدید  Exynos روانه بازار می شود.

    سامسونگ در گلکسی نوت 8 از همان الگوی طراحی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس پیروی کرده است. از اصول این طراحی باید به استفاده از یک نمایشگر فراگیر موسوم به Infinity Display اشاره کرد. سامسونگ در گلکسی نوت 8 محل سنسور اثر انگشت را با فاصله‌ی بیشتری از دوربین قرار داده است تا کاربران همچون گلکسی اس 8 در لمس سنسور اثر انگشت دچار اشتباه نشوند.

    این گوشی دارای حافظه‌های 64 و 128 گیگابایتی بوده که کاربر می‌تواند با استفاده از کارت حافظه microSD، این مقدار فضا را تا 256 گیگابایت افزایش دهد.ظاهرا  قیمت گلکسی نوت 8 بین 1000 تا 1100 دلار خواهد بود.

    گلکسی نوت 8 اولین گوشی هوشمند پرچم‌دار سامسونگ خواهد بود که از وجود دوربین دوگانه در پشت گوشی بهره می‌برد. در پشت گلکسی نوت 8 از وجود دو سنسور 12 و 13 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. سنسور 12 مگاپبکسلی به یک لنز واید مجهز می‌شود؛ حال آنکه سنسور 13 مگاپیکسلی از وجود لنز تله‌فوتو بهره خواهد برد. شنیده‌ها نشان از این دارند که این دوربین از زوم اپتیکال سه برابری پشتیبانی خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر