نسخه صورتی گلکسی نوت ۸ به صورت رسمی در تایوان معرفی شد

عصر کالا- بعد از معرفی فبلت جدید سامسونگ، حالا نسخه صورتی گلکسی نوت ۸ (Samsung Galaxy Note ۸) با نام “Star Pink”، طی مراسمی رسمی در تایوان معرفی شده است.

نسخه صورتی گلکسی نوت ۸ به صورت رسمی در تایوان معرفی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از گجت نیوز ، پیش از این گلکسی نوت 8 در چهار رنگ مختلف آبی (Deep Sea Blue)، خاکستری (Orchid Gray)، طلایی (Maple Gold) و مشکی (Midnight Black) پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفته بود. اما حالا این رنگ جدید نیز به خانواده نوت 8 اضافه شده است.

    نسخه صورتی گلکسی نوت 8 در حالی در تایوان معرفی می‌شود که نخستین بار، گلکسی اس 8 پلاس با رنگ صورتی نیز در همین کشور رونمایی شده بود. به گفته منابع مختلف، 30 درصد از همه تلفن های هوشمندی که در تایوان به فروش می‌رسد، رد پای رنگ صورتی در آنها وجود دارد.

    ظاهرا سامسونگ برای تمام قسمت‌های پنل پشتی از جمله قاب، بخش‌های کناری، کلیدها و حتی قلم هوشمند اس پن از رنگ صورتی استفاده کرده است. با این حال، نمایشگر Infinity Display دست‌خوش تغییر نشده و هنوز هم حاشیه‌های جلویی دستگاه به رنگ مشکی هستند. به علاوه، دوربین دوگانه نیز تغییر نکرده است.

    شاید ظاهر دستگاه با آنچه که هفته گذشته در نیویورک معرفی شد، متفاوت باشد؛ اما از نظر فنی هیچ تفاوتی میان آنها نبوده و گوشی جدید سامسونگ باز هم با صفحه نمایشی 6.3 اینچی، تراشه اگزینوس 8895، شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی عرضه می‌شود. به علاوه، قیمت آن نیز در حدود 950 یورو (34 هزار 200 دلار جدید تایوان) خواهد بود.

    در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در رابطه با عرضه آن در بازار سایر کشورها منتشر نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر