برخی از گوشی‌های پرچمدار، اندروید ۱۰ را دریافت نمی‌کنند

عصر کالا- با انتشار فهرستی از گوشی‌های هوشمندی که به زودی اندروید ۱۰ را دریافت خواهند کرد، به نظر می‌رسد که نام برخی از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به چشم نمی‌خورد.

برخی از گوشی‌های پرچمدار، اندروید ۱۰ را دریافت نمی‌کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از ایسنا، اندروید 10 که جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل محبوب گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود، مدتهاست که شرکت‌های تولیدکننده موبایل را درگیر خود کرده است تا بعد از انتشار و عرضه عمومی، بلافاصله بتوانند جدیدترین گوشی‌های هوشمند و پرچمدار خود را به آن ارتقا دهند و نسخه آپدیت و به‌روزرسانی اندروید 10 را منتشر کنند.

    حالا بر اساس گزارش و فهرستی که در وب سایت techradar آمده است، به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ در نظر ندارد در حال حاضر برای برخی از گوشی‌های پرچمدار قبلی توسعه داده شده خود، آپدیت اندروید 10 را منتشر و عرضه کند که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس اشاره کرد.

    بر اساس تازه‌ترین فهرستی که از سوی سامسونگ برای ارائه آپدیت اندروید 10 منتشر شده است، گوشی‌های گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس، گلکسی اس 10‌ای، گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس قرار است در آینده‌ای نزدیک جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید را دریافت کنند.

    از مهم‌ترین ویژگی‌های اندروید 10 می توان به پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت 5G، پشتیبانی از صفحه نمایش تاشو و انعطاف پذیر، لایو کپشن (Live caption)، پاسخ هوشمند ، Focus Mode ، آپدیت‌های پس‌زمینه یکپارچه، امنیت و حریم خصوصی بهبود یافته، سلامت دیجیتال و کنترل مربوط به والدین، حالت تاریک ( Dark Mode ) و برخی دیگر از ژست‌های حرکتی اشاره کرد که تاکنون نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و طرفداران را به سمت و سوی خود جلب کرده و موجب شده است که به انتظار انتشار این نسخه جدید از اندروید بنشینند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر