رونمایی از گوشی اچ تی سی یو اولترا با نمایشگر دوم و هوش مصنوعی در کنار یو پلی

عصر کالا- سرانجام اچ تی سی یو اولترا / HTC U Ultra همان‌طور که حدس زده می‌شد به‌عنوان اولین گوشی کمپانی تایوانی مجهز به هوش مصنوعی (هر حرکتی که انجام دهید را پیش‌بینی کرده و ادامه آن را پیشنهاد می‌کند) و نمایشگر دوم در سال ۲۰۱۷ در کنار نسخه کوچکتر یو پلی / HTC U Play رونمایی شد.

رونمایی از گوشی اچ تی سی یو اولترا با نمایشگر دوم و هوش مصنوعی در کنار یو پلی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از خبرآنلاین، گوشی 5.7 اینچی از نوع سوپر ال سی دی با طراحی تمام شیشه‌ای به قیمت 749 دلار ساخته‌شده و مدل کوچک‌تر آن در سایز 5.2 اینچی موسوم به یو پلی نیز با مشخصات فنی یکسان طراحی و عرضه‌شده است.

اچ تی سی نام طراحی تمام شیشه‌ای این دو گوشی را موسوم به Liquid Surface construction تعریف کرده که در نگاه اول شبیه مایع است.

نمایشگر دوم در سایز دو اینچ در بالای نمایشگر اصلی جاسازی‌شده است (مانند گوشی وی 10 و وی 20 ال جی) و نمایشگر 5.7 اینچی اصلی در یو اولترا با رزولوشن QHD است و نمایشگر دوم نیز با رزولوشن 160 در 1040 پیکسل ساخته‌شده است.

برخلاف شایعه قبلی از اسنپ دراگون 821 و نه 835 در یو اولترا بهره برده شده و در کنار 4 گیگ رم/حافظه موقت می‌توان حافظه داخلی 64 یا 128 گیگ را انتخاب کرد. میکرو اسلات تا 2 ترابایت هم به صورت حافظه جانبی در آن بکار می‌رود.

دوربین 12 مگاپیکسل اچ تی سی 10 بدون تغییر در این گوشی جددی بکار گرفته‌شده است و البته دوربین جلو 16 مگاپیکسلی تعریف‌شده تا بتواند تصاویر سلفی بی‌نظیری بگیرد.

باتری مدل یو اولترا 3000 میلی‌آمپر ساعت و یو پلی نیز 2500 میلی‌آمپر ساعت تعریف‌شده است.

اندروید هر دو گوشی نوقا است که با رابط گرافیکی سنس اچ تی سی سازگاری پیداکرده است.

همچنین با به‌کارگیری یو اس بی تایپ سی خبری از جک هدفون در دو گوشی جدید اچ تی سی نیست.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر