نوکیا ۳۳۱۰ تنها از نسل دوم شبکه مخابراتی پشتیبانی می کند

عصر کالا- همانطور که احتمالاً می دانید کمپانی HMD در کنگره جهانی موبایل که چند هفته پیش در بارسلون برگزار شد، در کنار موبایل های هوشمند اندرویدی نوکیا ۳، نوکیا ۵ و نوکیا ۶ از تلفن همراه غیر هوشمند نوکیا ۳۳۱۰ نیز پرده برداری کرد.

نوکیا ۳۳۱۰ تنها از نسل دوم شبکه مخابراتی پشتیبانی می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، موبایل مذکور به عنوان نسخه ای مدرن از مدل اصلی نوکیا 3310 سال 2000 رونمایی شد که فروش 126 میلیونی را تجربه کرد. با این وجود نوکیا 3310 سال 2017 بازخوردهای متفاوتی را از سوی کاربران و دوستداران برند نوکیا تجربه کرد.

    گفتنی است بر اساس اطلاعاتی که اخیراً منتشر شده، نوکیا 3310 جدید تنها از نسل دوم شبکه مخابراتی همراه با فرکانس های 900 و 1800 مگاهرتز پشتیبانی می کند و این مسئله در دنیای امروز که سرشار از نوآوری بوده و تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت و گذر از نسل های قبلی است، کمی ناامید کننده به نظر می رسد.

    لازم به ذکر است برخی اپراتورهای مخابراتی در سرتاسر دنیا به دلیل بروز رسانی به نسل های جدید و برای پاسخ به نیاز بازار، پشتیبانی از فناوری 2G کنار گذاشته و همین عامل سبب می شود مشترکین این سرویس دهنده ها نتوانند از نوکیا 3310 رونمایی شده در سال 2017 برای برقراری تماس استفاده کنند و می بایست تنها به «بازی اسنک» قنائت کنند.

    ناگفته نماند به احتمال زیاد کمپانی HMD تلفن همراه مورد اشاره را برای فروش در بازارهایی نظیر آمریکا توسعه نداده و هدف اصلی آن مارکت هایی در حال توسعه نظیر ایران بوده که به تازگی از فناوری 4G پشتیبانی کرده و مطمئناً سالیان سال از نسل 2G پشتیبانی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر