رئیس انجمن فروشندگان سیم کارت و گوشی:

قیمت موبایل ۱۰ درصد گران شد

عصر کالا- رئیس انجمن فروشندگان سیم کارت و گوشی می‌گوید: طبق برآوردهای انجام شده قیمت موبایل در یک هفته گذشته بین پنج تا ۱۰ درصد گران‌تر به خریداران عرضه شده است.

قیمت موبایل ۱۰ درصد گران شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تجارت نیوز، رئیس انجمن فروشندگان سیم کارت و گوشی در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت موبایل تا پایان سال ارزان‌تر می‌شود یا خیر؟ گفت: به دلیل اعلام خبر افزایش تعرفه موبایل‌های مسافری برای سال آینده، از اکنون قیمت موبایل در بازار گران شد. طبق برآوردهای انجام شده قیمت موبایل در یک هفته گذشته بین پنج تا 10 درصد گران‌تر به خریداران عرضه شده است.

    افشار فروتن لاریجانی درباره هرج و مرج حاصل از افزایش نرخ تعرفه مسافری افزود: با افزایش نرخ تعرفه واردات موبایل های مسافری دیگر شاهد برخی سودجویی ها در بازار نیستیم. با این اقدام دلالی در بازار موبایل حذف خواهد شد و از این پس شاهد واردات رسمی موبایل به کشور هستیم.

    او اظهار کرد: فعلا کمبودی در بازار موبایل وجود ندارد. موبایل به اندازه نیاز از طریق واردکنندگان وارد کشور می‌شود. معتقدیم افزایش نرخ تعرفه مسافری تنها به نفع مصرف کننده است؛ چرا که نسبت به عرضه موبایل‌ها نظارت دقیق‌تری ایجاد می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر