قیمت هوآوی Mate ۲۰ مشخص شد

عصر کالا- در جدیدترین اطلاعات درباره پرچمداران هوآوی، Mate ۲۰ و Mate ۲۰ Pro قیمت این گوشی‌ها مشخص شد.

قیمت هوآوی Mate ۲۰ مشخص شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، همانطور که می‌دانید، کمپانی هوآوی در نگه داشتن اسرار خود در فضای مجازی موفق نبوده و تا به حال اطلاعات زیادی درباره پرچمداران جدید آن، Mate 20 و Mate 20 Pro لو رفته است. این اواخر بود که تیزر رسمی این شرکت برای معرفی پرچمدارانش در فضای مجازی لو رفت و شایعات درباره ترکیب مربعی دوربین اصلی سه‌گانه آن را تأیید کرد. با وجود همه این شایعات درباره فبلت‌های آینده کمپانی چینی هوآوی، هنوز اطلاعاتی درباره قیمت آن نداریم. حالا گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که دیگر برای قیمت Mate 20 جای خالی در ذهن ما وجود ندارد.

    به تازگی، لیستی از قیمت گوشی‌های آینده موجود در بازار ارائه شده است که قیمت محصولات را با نرخ فرانک سوئیس نشان می‌دهد. البته لیستی که از قیمت آن‌ها لو رفته، قیمت پخش‌کنندگان به فروشندگان را نشان می‌دهد در نتیجه قیمتی که به دست مشتریان داده خواهد شد چند دلاری بیشتر خواهد بود. Mate 20 معمولی با ظرفیت حافظه 128 گیگابایتی 806 دلار خواهد بود. این یعنی قیمت مصرف کننده این دستگاه بین 850 و 900 دلار خواهد بود.

    اما قیمت Mate 20 Pro بسیار بالاتر از مدل معمولی آن خواهد بود. پخش‌کنندگان این مدل پرچمدار آینده هوآوی یک‌هزار و 8 دلار برای ن دریافت خواهد کرد پس قیمت نهایی که به دست مصرف کننده خواهد رسید یک‌هزار و 100 دلار خواهد بود. البته این قیمت برای مدل 128 گیگابایتی آن است که بسته به حافظه دلخواه مشتری این قیمت نیز تغییر خواهد کرد.

    نکته قابل توجه و مهم دیگر این است که این قیمت‌ها برای سوئیس در نظر گرفته شده‌اند و به طبع برای دیگر نقاط اروپا هم با همین قیمت عرضه خواهد شد.

    گفتنی است، کمپانی هوآوی قرار است پرچمداران سری Mate 20 خود را در شهر لندن در تاریخ 16 اکتبر طی یک مراسم معرفی کند. در نتیجه باید منتظر ماند تا معرفی رسمی این گوشی‌ها به صورت رسمی انجام شود تا قیمت اصلی آن در نقاط مختلف جهان مشخص شود.

    در ادامه می‌توانید قیمت گوشی‌های مختلف که در این ماه به بازار جهان ارائه می‌شوند مشاهده کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر