با کاربری کوچک و مفید؛

تردمیل با حسگر مادون قرمز ساخته شد

عصر کالا- به تازگی دستگاه تردمیلی ساخته شده که علاوه بر طراحی جمع و جور مجهز به حسگرهای مادون قرمز است.

تردمیل با حسگر مادون قرمز ساخته شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، تردمیل ها اصولا راهی مناسب برای تضمین فعالیت بدنی در روزهای آفتابی، بارانی یا ابری هستند.اما این وسایل ورزشی چنان سنگین و بزرگ هستند که در هر خانه ای جا نمی گیرند.

    در همین راستا شرکت چینی IPO Sport مینی تردمیل را ساخته است. این تردمیل که به موبایل فرد متصل می شود، چنان جمع و جور و کوچک است که می توان آن را در هر خانه ای جا داد. کاربر می تواند پس از استفاده از این دستگاه سبک آن را زیر تختخواب یا در کمد نگهداری کند.

    این شرکت چینی در حقیقت صفحه ای باریک و دیجیتالی مجهز به یک نمایشگر یکپارچه ساخته است. این صفحه ٤.٧ تا ٩ سانتیمتر با زمین فاصله دارد. ابعاد صفحه نیز ١٢۰ در ٤٦ سانتیمتر است. وزن آن نیز ٢٥ کیلوگرم اعلام شده است.

    بدنه مینی تردمیل از آلومینیوم  و نوعی کامپوزیت ساخته شده است. این تردمیل با استفاده از حسگر اشعه مادون قرمز سرعت را تنظیم می کند. همچنین این حسگرها قدم گذاشتن کاربر روی ترمیل را را ردیابی و موتور آن را روشن می کنند.

    سطح تردمیل به سه بخش پرسرعت، سرعت متوسط  و کم سرعت تقسیم شده و نمایشگر دیجیتال دستگاه به طور کامل امکان خوانش آن را فراهم می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر