RED از دوربین Monstro ۸K رونمایی کرد

عصر کالا- این دوربین یک سنسور ۳۵.۴ مگاپیکسلی دارد که در وضوح تصویر ۸K با سرعت ۰۶۰ فریم در ثانیه فیلم‌برداری می‌کند.

RED از دوربین Monstro ۸K رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، بزرگ‌ترین شرکت سازنده‌ی دوربین‌های دیجیتال دنیا یعنی RED اخیرا با گوشی هوشمندی به اسم «هیدروژن وان» (Hydrogen One) سر و صدا به راه انداخته، ولی بدون شک دوربین جدید این شرکت به همان اندازه عجیب و غریب و قدرتمند است. شرکت RED از دوربین Monstro 8K VV رونمایی کرده است؛ دوربینی که یک سنسور تمام فریم دارد که با وضوح تصویر 8K فیلم‌برداری می‌کند. دوربین Monstro 8K VV بخشی از دوربین‌های ماژولار Weapon این شرکت است.

    بدون شک می‌دانید که لنز دوربین‌ها را می‌توان با توجه به نیاز عوض کرد، ولی سیستم Weapon شرکت RED پایش را از این موضوع فراتر می‌گذارد: با این این سیستم فیلم‌برداران می‌توانند حتی سنسور دوربین را هم مطابق با نیاز خود ارتقا دهند. دوربین Monstro 8K VV یک سنسور 35.4 مگاپیکسلی دارد که در وضوح تصویر 8K با سرعت 60 فریم در ثانیه فیلم‌برداری می‌کند. شرکت RED می‌گوید که Monstro 8K VV می‌تواند با سرعت 300 مگابایت در ثانیه داده انتقال دهد و این دوربین به صورت همزمان در دو فرمت REDCODE RAW و Apple ProRes یا Avid DNxHD تصاویر را ذخیره می‌کند.

    بدنه‌ی دوربین Monstro 8K VV همین حالا با قیمت 80 هزار دلار برای خرید موجود است. اگر 30 هزار دلار بیشتر پرداخت کنید، می‌توانید این دوربین را با جنس فیبر کربن تهیه کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر