سیستم عامل اندروید در تلویزیون های هوشمند را بیشتر بشناسید

عصر کالا- پس از محبوبیت تلفن های هوشمند و فروش بالای آنها، مفهوم بکار رفته در این تلفن ها وارد تلویزیون ها نیز شد. امروزه کابران انتظارات بسیار بیشتری از تلویزیون ها دارند به نوعی که هوشمند بودن این محصول به یکی از اولویت های مهم در خرید تبدیل شده است.

سیستم عامل اندروید در تلویزیون های هوشمند را بیشتر بشناسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ال کا ایران، پس از محبوبیت تلفن های هوشمند و فروش بالای آنها، مفهوم بکار رفته در این تلفن ها وارد تلویزیون ها نیز شد. امروزه کابران انتظارات بسیار بیشتری از تلویزیون ها دارند به نوعی که هوشمند بودن این محصول به یکی از اولویت های مهم در خرید تبدیل شده است.

    شرکت های تولید کننده نیز به جهت رفع نیاز مشتریان خود اقدام به ارائه تلویزیون های هوشمندی که مانند تلفن های همراه هوشمند  امکان اتصال به اینترنت، استفاده از سرویس های آنلاین ویدیویی و شبکه های اجتماعی را دارند، نموده است.

    اسمارت تی وی ها  قادرند با کامپیوتر ارتباط برقرار کرده و اطلاعات را دریافت و یا ارسال کنند. در تلویزیون هایی که سیستم عامل اندروید دارند کابر قادر خواهد بود تا نرم افزارها و بازی هایی که بر بستر اندروید هستند را بر روی تلویزیون اسمارت خود داشته باشد و بیشتر و بهتر بتواند از قابلیت های اسمارت بودن تلویزیون خود استفاده کند.

    در ابتدا شرکت های تولید کننده کمی به دنبال این فناوری رفته بودند اما امروزه چندین شرکت مطرح دنیا از جمله ( سونی، شارپ، فیلیپس، ایکس ویژن، دوو، تی سی ال و..) تمامی محصولات هوشمند خود را بر پایه این سیستم عامل تولید و روانه بازار کرده اند.

    همچنین عرضه کنترل های هوشمند با قابلیت اجرای فرمان های صوتی، موس جادوئی، طراحی سبک و حرفه ای، و استفاده آسان در محیط اینترنت و بازی به استفاده بیشتر کاربر کمک زیادی کرده است.

    مزایای سیستم عامل اندروید

    فراوانی و دسترس بودن نرم افزارها و بازی ها
    سهولت استفاده
    وجود برنامه ها و بازی های رایگان و فارسی
    استفاده آسان در شبکه های اجتماعی
    منو های زیبا و حرفه ای
    معایب سیستم عامل اندروید تی وی ها

    محدودیت حافظه
    کاهش سرعت عمکلردهای تلویزیون در صورت نصب برنامه های زیاد
    هنگ کردن سیستم عامل ( که امروزه بسیاری از موارد فوق بهبود بسیار زیادی داشته است).

    پیشنهاد خرید:

    در پایان باید اعلام کنیم که خرید این تلویزیون ها در صورتیکه بتوانید برنامه های نصب شده خود را مدیریت کنید می تواند یک انتخاب بسیار خوب باشد تا لذت استفاده شما از تلویزیون را دو برابر کند. همچنین با برقراری ارتباط بین تلویزیون و گوشی هوشمند خود می توانید براحتی اطلاعات و تصاویر خود را روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر