تلاش ال‌جی برای جلب اعتماد کاربران

عصر کالا- غول تکنولوژی کره‌ای ال‌جی با وعده در مرکز به‌روزرسانی نرم‌افزاری این شرکت جهت ارائه خدمات بهتر، در تلاش است تا اعتماد کاربرانش را برای انتخاب و خریداری محصولات این شرکت جلب کند.

تلاش ال‌جی برای جلب اعتماد کاربران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از ایسنا،  چو سونگ جین - مدیر ارشد اجرایی شرکت ال جی الکترونیکس - در جریان مراسمی که در مرکز به روزرسانی نرم‌افزاری این شرکت برگزار شد، این اطمینان را به کاربران محصولات ال جی به‌خصوص گوشی‌های هوشمند داد که از این پس پشتیبانی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بهتر و کامل‌تری را نسبت به قبل دریافت خواهند کرد.

    شرکت ال جی الکترونیکس، محصولات متعددی را اعم از لوازم خانگی، تلویزیون و گوشی‌های هوشمند به بازارهای جهانی عرضه می‌کند و در این عرصه هم همواره سعی داشته حرف اول را بزند. هرچند که عملکرد بخش موبایل و گوشی‌های هوشمند ال جی به اندازه سایر بخش‌های آن همچون لوازم خانگی، تلویزیون و تامین پنل‌های اولد چندان موفق نبوده است.

    شرکت ال‌جی سال گذشته همین موقع مرکز پشتیبانی نرم‌افزاری محصولاتش را در محل پارک دانش و فناوری ال جی سئول تاسیس کرد. این مرکز وظیفه ارائه به‌روزرسانی برای سیستم‌های عامل و همچنین پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات ال جی به کاربران را برعهده دارد.

    وی در ادامه سخنانش گفته که ما باید به کاربرانمان این اطمینان را بدهیم که محصولاتمان کاملا قابل اعتماد و معتبر هستند و تا زمانی که می‌خواهند از آنها استفاده کنند، شرکت ما به آن‌ها خدمات لازم را ارائه خواهد داد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر