ال‌جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت ۲ را می سازد

عصر کالا- شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه سامسونگ سازنده پنل‌های اولد گوشی شیائومی می نوت ۲ است اما مشخص شده که درواقع ساخت این پنل‌ها توسط ال‌جی صورت می‌گیرد.

ال‌جی پنل اولد گوشی شیائومی می نوت ۲ را می سازد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، چند روزی است از رونمایی شیائومی می نوت 2 می‌گذرد. طرفداران زیادی منتظر پرده‌برداری از این محصول بودند تا با ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شوند. یکی از ویژگی‌های محصول جدید کمپانی چینی شیائومی استفاده از نمایشگر قابل‌انعطاف اولد بود که به‌لطف آن صفحه نمایشگر می نوت 2 دارای لبه‌های منحنی است.

    قبل از رونمایی می نوت 2 تصاویر رندری منتشر شد که در آن می‌شد به‌وضوح استفاده از نمایشگر قابل‌انعطاف را مشاهده کرد. تصاویر رندر به حالتی بود که کاربران فکر می‌کردند می نوت 2 از چنین طراحی بهره خواهد برد و می‌توان نمایشگر آن را به هر سمتی خم کرد اما بعد از رونمایی گوشی متوجه شدیم که محصول جدید شیائومی از پنل قابل‌انعطاف اولد استفاده می‌کند.

    البته نمی‌توان نمایشگر را خم کرد زیرا در زیر قاب شیشه‌ای قرار دارد. نکته بعدی که نظر کاربران را به خود جلب کرد این بود که سازنده پنل‌های اولد به کار رفته در می نوت 2 آیا سامسونگ است یا ال‌جی که به تازگی مشخص شده کمپانی کره‌ای ال‌جی ساخت پنل‌های قابل‌انعطاف اولد برای شیائومی می نوت 2 را بر عهده گرفته است.

    اگرچه شیائومی ترجیح داده در مورد سازنده پنل اولد صحبتی نکند. البته در مورد گوشی ردمی پرو نیز این کار را کرد، اما تحلیل‌گری به نام Sun Changxu ساخت پنل‌های قابل‌انعطاف اولد توسط ال‌جی را تایید کرده است.

    وی همچنین به این موضوع اشاره کرده که نرخ ساخت پنل‌های اولد چندان بالا نبوده و به احتمال قوی در صورت مواجه شدن گوشی با تقاضای بالای مشتریان با کمبود می نوت 2 در بازار رو به رو خواهیم شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر